محمدحسین صفارهرندی روز یکشنبه همزمان با پنجم آذر در تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان ملایر اظهار کرد: برکت تفکر بسیجی را امروز بیش از هر زمان دیگری احساس می کنیم و فتوحاتی که نصیب خانواده بسیج در بین الملل اسلامی شده، گواه این مبارکی است.
وی با اشاره به اینکه بنیانگذاری این سازمان و نهاد مقدس که با تدبیر و نگاه حکمت آلود امام راحل(ره) در همان سال نخستین پس از پیروزی انقلاب همراه بود، افزود: امروز آثار این حکمت را در برچیده شدن بساط داعش می بینیم.
وی با بیان اینکه سال های نخستین پیروزی انقلاب آغاز تهدیدهای جدی در برابر انقلابی بود که دنیا را به چالش کشیده و دعوای بزرگ را با فلسفه سیاسی غرب و دنیای مادی آغاز کرده، بیان کرد: کشوری که این همه دشمن و مدعی دارد، نمی توانست بر دستگاه های رسمی و نظامی تکیه کند.
صفارهرندی افزود: هنوز جنگ و تهدیدهای جریان ضد انقلاب شروع نشده بود که امام (ره) در جبین تاریخ پیش رو همه چیز را می دید و روزی را می دید که ما نیازمند این هستیم که در برابر تهدیدهای متراکم و هم افزای بیرون و داخل کشور در برابر آنها باید ایستادگی کنیم.
وی ادامه داد: اینجا بود که بسیج به عنوان اصلی ترین نیروی مدافع برای نظام و انقلاب، دفاع همه جانبه از تمامیت جمهوری اسلامی و اندیشه انقلاب تعریف شد و بخشی از خصوصیت های بسیج در طول این سالها خود را نشان داد.
عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: این در حالیست که برخی کشورهای دارای قدرت اقتصادی بالا برای تامین امنیت خود با هزینه های سرسام آور روی سیستم های نظامی و تجهیزات روزآمد نظامی، خود را تجهیز و با فناوری های مدرن می خواهند سایه تهدیدها را از سر خود دور کنند.
صفارهرندی با بیان اینکه دشمنان از تجهیزات موشکی و روزآمدی ما ناراحت هستند، گفت: جایی که ما به آن مباهات می کنیم و با اطمینان می گوییم امنیت ما در این نقطه تامین شده، موشک ها و تجهیزات نظامی نیست، بلکه نیروی مستحکم بسیج با اتکا به مردم است.

**الگوی بسیج امروز در فلسطین، عراق و سوریه کارساز شده است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نگاه بنیانگذار انقلاب مبنی بر اینکه مردم باید تامین کننده امنیت باشند، اظهار کرد: به تدبیر امام راحل(ره) بسیج 20 میلیونی تشکیل شد که امروز بسیج آن اتحادیه مرکبی از همه دل های شیفته حق و طرفدار ارزش های الهی است که فقط در حد شعار طرفدار انقلاب اسلامی نیستند، بلکه افق فکری و عواطف آنها با بسیجیان ما یکی است.
صفارهرندی افزود: دست ها و پاهای آنها در مسیر انقلاب اسلامی به جنبش درآمده و سلاح های آنها هم در دفاع از کانون اصلی انقلاب شلیک می شود.
مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران بیان کرد: به برکت صدور تفکر بسیجی، عراق امروز به پایگاهی برای اشاعه اندیشه های بسیجی تبدیل می شود و حشدالشعبی در عراق، انصار الله سوریه، حزب الله لبنان و جیش الوطنی در یمن، یعنی همین تفکر بسیجی که بسیجیان ما نقش الهام دهنده برای آنها دارند.
صفارهرندی ابراز کرد: الگوی بسیجی امروز به کشور فلسطین، عراق، سوریه و لبنان رفته و کارساز شده است؛ الگویی انقلابی که دشمن از آن می ترسد.
وی به گفته امام راحل(ره) مبنی بر اینکه ما انقلابمان را صادر می کنیم، اما نه با اسلحه، گفت: امروز این مدل انقلاب با مدل بسیجی تجسم پیدا کرده و به گونه ای مجسم شده که در صحنه عمل می کند، سرنوشت جنگ را تغییر می دهد و در صحنه های اقتصادی و سازندگی تاثیر می گذارد و دنیا از این اقتدار بسیج در تعجب است.
وی با بیان اینکه امروز جلوه هایی از حضور قدرتمند بسیج را شاهدیم و هر روز قدرتمندتر، پرتعدادتر و نظام یافته تراز گذشته می شود، اظهار کرد: انقلاب از زمانیکه بسیجی شد به پیروزی رسید و هر روز باید بر قدرت و غنای بسیج افزوده شود.
به گزارش ایرنا عضو تشخیص مصلحت نظام با تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر شجره خبیثه داعش گفت: امروز یکی از وعده های صادق خداوند توسط یکی از سربازان مکتب امام خمینی(ره) و شاگرد مکتب ولایت فقیه تحقق یافته و سردار حاج قاسم سلیمانی منجی عراق و سوریه شده که دشمن از وی با احترام یاد می کند.
پنجم آذرماه سالروز تاسیس بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی(ره) است.
7528/2090
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.