هادی سبزواری روز پنج شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: این محموله بوسیله سه دستگاه کامیون و یک دستگاه خودرو نیسان امروز به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.
وی اضافه کرد: با توجه به نیاز مردم زلزله زده غرب کشور، اقدام به تهیه آب معدنی، انواع کنسرو، پتو، پیک نیک، البسه گرمایشی، لوازم بهداشتی، نان، روغن نباتی، رب گوجه فرنگی، برنج و سایر مواد غذایی ضروری کردیم.
سبزواری با قدردانی از مسئولان دستگاه ورزش استان همدان در همکاری برای تامین این اقلام، گفت: سایر هیات های ورزشی نیز براساس توان مالی و مشارکت مردمی نسبت به ارسال مواد مورد نیاز به مناطق غرب کشور اقدام می کنند.
وی خاطرنشان کرد: کمک به مردم زلزله زده غرب کشور وظیفه ای همگانی است و افتخار می کنیم که به عنوان یک ایرانی در کنار یکدیگر برای کمک به هموطنان آسیب دیده در تلاش هستیم.
وی افزود: البته ما سهم کوچکی از کمک های انسان دوستانه داریم و همچنان باید این کمک ها تداوم داشته باشد.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده، زیان ها و آسیب های زیادی به بار آورده است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.