سرهنگ داود ابراهیمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این هفته 100 مورد دیدار و سرکشی از خانواده های معظم شهدا انجام و پنج پویش من یک بسیجی هستم نیز راه اندازی می شود.
وی با اشاره به نواخته شدن زنگ مقاومت در بیش از یکصد مدرسه این شهرستان و برپایی 20 نمایشگاه، افزود: 50 مسابقه ورزشی توسط بسیج ورزشکاران این شهرستان برگزار و چهار کارگاه دخترانه برپا می شود.
وی برگزاری 100 مورد نشست بصیرتی، برگزاری کارگاه مهدویت، برپایی نمایشگاه های دستاوردهای بسیج، کمک به جبهه مقاومت، دیدار با امام جمعه و فرماندار ویژه ملایر، غبارروبی گلزار شهدا، برپایی نمایشگاه طرح کرامت، برپایی کارگاه مادرانه و توسعه و ایجاد پنج مورد کانال های تلگرامی را از دیگر برنامه های هفته بسیج عنوان کرد.
سرهنگ ابراهیمی ادامه داد: علاوه بر این در هفته بسیج 15 یادواره شهدا و دو یادواره 'شهید آبروی محله' برگزار و از یک واحد مسکونی در روستای کریم آباد برای خانواده بی بضاعت بهره برداری می شود.
وی همچنین از دیگر برنامه های هفته بسیج به برگزاری 15 مورد مسابقات ورزشی بومی و محلی، توزیع پنج مورد سبد کالا، سرکشی از طرح های بسیج سازندگی و طرح های اقتصاد مقاومتی و اکران 10 مورد فیلم های حماسی اشاره کرد.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: همزمان با پنجم آذرماه همایش بزرگ بسیجیان با حضور سخنران کشوری به عنوان یکی از مهمترین برنامه های محوری هفته بسیج با حضور گروه های نمونه اقشار بسیج و نهادها و ارگان های شهرستان برگزار می شود.
سرهنگ ابراهیمی گفت: همزمان با هفته بسیج طرح کلیدی 'گشت بسیج محله محور' در چند محله آغاز و با رعایت ضوابط، مقررات و حقوق شهروندی در سطح شهر نیز اجرا می شود.
وی با اشاره به شعار هفته بسیج با عنوان بسیج مظهر مردم سالاری، اظهار کرد: بسیج به عنوان شجره طیبه یک نیروی کارآمد برای همه عرصه ها و نهادی مقدس و غیر جناحی است.
وی با بیان اینکه آمادگی کامل برای اعزام گروه های جهادی به مناطق زلزله زده غرب کشور را داریم، افزود: تاکنون 9 کامیون کمک های مردمی همراه با دو خودروی نیسان به این مناطق ارسال شده و بیش بینی می شود با توجه به استقبال خوب مردم شهرستان برای کمک رسانی، این آمار به 20 کامیون افزایش یابد.
سرهنگ ابراهیمی ادامه داد: امروز نیز سه کامیون کمک های مردمی و یک دستگاه خاور کمک های نقدی و غیرنقدی مردم ملایر، به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.
هفته بسیج از 29 آبان آغاز و تا پنجم آذرماه ادامه دارد.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/2090
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.