دکتر بیژن حیدری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای قضاوت همیشه فرصت هست اما مداوای بیماران را همواره اولویت می دانم و نسبت به تعهدی که به مصدومان و آسیب دیدگان دارم، خود را مسئول می دانم.
وی اضافه کرد: از یکشنبه شب گذشته تاکنون در بیمارستان بعثت همدان در حال مداوا و جراحی آسیب دیدگان زلزله غرب کشور هستم و هرگز از رسیدگی به امور پزشکی هموطنان زلزله زده خسته نمی شوم.
حیدری بیان کرد: خوشبختانه بیمارستان بعثت همدان از بهترین امکانات و کادر پزشکی برخوردار است و مداوای حادثه دیدگان به نحو مطلوب در حال انجام است.
این داور بین المللی فوتبال خاطرنشان کرد: دعای خیر بیماران انگیزه و توان کادر پزشکی و درمانی بیمارستان را دوچندان کرده است و برای مداوای مصدومان از هیچ کوششی فروگذار نبوده ایم.
دکتر حیدری افزود: تا این لحظه بیش از یکصد مصدوم زلزله که با شکستگی در نواحی مختلف ستون فقرات و دست و پا مواجه بودند، به بیمارستان بعثت همدان انتقال یافتند و تیم پزشکی بیمارستان نیز تمامی مراحل ارتوپدی و جراحی را برای مداوای آسیب دیدگان انجام داد و خوشحالم در مداوای این عزیزان سهم داشته ام.
وی افزود: تا یکشنبه آینده کار مداوای مصدومان را انجام خواهم داد و سپس برای حضور در دوره داوری AFC راهی دوبی می شوم.
دکتر حیدری جراح ارتوپد از پزشکان با سابقه بیمارستان بعثت همدان و در عین حال از داوران بین المللی فوتبال کشور است و گفته می شود که روزانه چندین مصدوم را جراحی می کند.
حیدری در حالی که روز گذشته (چهارشنبه) برای قضاوت دیدار تیم های پیکان تهران و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور انتخاب شده بود، با هماهنگی انجام شده از سوی هیات فوتبال همدان و کمیته داوران، از قضاوت این مسابقه کناره گیری کرد.
وی آبان ماه جاری داور شهرآورد 85 بین تیم های پرسپولیس و استقلال بود.
حیدری جزو داوران مطرح بین المللی فوتبال ایران است.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده، زیان ها و آسیب های زیادی به بار آورده است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.
7520
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.