حبیب معصومی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در حوزه بهداشت و درمان چهار تیم پزشکی درمانی با 10 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد امداد و نجات در منطقه زلزله زده کرمانشاه حضور یافتند.
وی بیان کرد: 20 هزار دز واکسن، پنج هزار قوطی شیرخشک، 500 کیلوگرم پرکلرین(کلر افزودنی آب)، 100 کیلوگرم انواع سموم، پنج ست تجهزات نمونه گیری آب، پنج هزار واحد خون، داورهای کمیاب به ارزش 800 میلیون ریال و 700 میلیون ریال سایر دارو ها در اختیار آسیب دیدگان زلزله قرار گرفت.
وی اظهار کرد: 464 تخت عادی و 63 تخت ویژه برای بستری کردن بیماران پیش بینی شد که 98 مصدوم در جریان بروز زلزله از کرمانشاه به همدان منتقل و در مراکز درمانی همدان بستری و درمان شدند.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده، زیان ها و آسیب های زیادی به بار آورده است.
این زلزله به هفت شهرستان و یکهزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.