علی اکبر مظفری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی مجروحانی که به این بیمارستان مراجعه کرده اند به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.
وی با اشاره به اینکه این مجروحان با خواسته خود به این بیمارستان مراجعه کرده اند، اظهار کرد: تاکنون هیچ مجروحی از بیمارستان های استان کرمانشاه به بیمارستان کامیاران اعزام نشده است.
به گفته او تمام مجروحان به صورت سرپایی درمان و از طریق بیمارستان سینا به مراکز دیگری اعزام نشده اند.
رئیس بیمارستان سینا کامیاران افزود: بیمارستان سینا کامیاران به عنوان نزدیک ترین شهرستان به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه آمادگی پذیرش مجروحان که درمان آنها سرپایی باشد را دارد.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
کانون این زمین لرزه مرز ایران و عراق نزدیکی شهر ازگله در استان کرمانشاه گزارش شده که زیان ها و خسارت های مالی و جانی زیادی به بار آورده است.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه تاکنون 432 کشته و هفت هزار و 817 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.
بیمارستان سینا وابسته به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان با 134 تخت در سال 1371شمسی تاسیس و شامل بخش های اورژانس، کلنیک تخصصی، جراحی عمومی، جراحی زنان، کودکان و نوزادان، زایشگاه، داخلی، رادیولوژی، آزمایشگاه، اندوسکپی و روانپزشکی می باشد.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
خبرنگار: ژاله گرگانی** انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
7349/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.