نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان روز چهارشنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید، گفت: نباید هر کسی که در جایی وامانده با سفارش این و آن وارد صدا و سیما شود، چراکه این رویه موجب افول کارکرد این سازمان می شود.
آیت الله غیاث الدین طه محمدی افزود: شماری از نیروهای امر به معروف و نهی از منکر نیز به صورت آموزش ندیده وارد این عرصه شدند که این موضوع موجب کاهش دستاورادهای این حوزه شده است.
امام جمعه همدان با انتقاد از هزینه های هنگفتی که برخی نامزدهایی نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای ورود به خانه ملت می کنند، تاکید کرد: این در حالی است که برای نمایندگی مجلس باید فردی متخصص را تربیت و راهی خانه ملت کرد.
آیت الله محمدی تاکید کرد: باید برای مساله اقتصاد نیز آدم با تجربه تربیت شود در غیر اینصورت منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی بر زمین می ماند.
وی ادامه داد: با این تفاسیر باید برای نیروهای صدا و سیما یک مدرسه عالی داشته باشیم و انسان هایی تربیت کنیم که دارای استعداد و ویژگی باشند تا سطح محصولات فرهنگی صدا و سیما بالا رود.
وی با ذکر اینکه هر کس با رویکرد متفاوت این سازمان را تفسیر می کند، افزود: صدا و سیما یک دانشگاه بی نظیر است و راه اصلاح این سازمان شناخت دقیق از عملکرد و ماهیت صدا و سیما است؛ اما آنچه مشخص است ما این سازمان را در حد و جایگاه خود نمی شناسیم.
امام جمعه همدان اظهار کرد: در کشور پنج میلیون مطلقه و پنج میلیون دختر مجرد داریم که شانسی برای ازدواج ندارند و بخشی از این مشکلات ناشی از ترویج فرهنگ نادرستی است که صدا و سیما می کند.
آیت الله محمدی توضیح داد: صدا و سیما آنقدر ازدواج موقت را بد جلوه داده است که کسی جرات نمی کند به سمت این مساله شرعی برود.
به گزارش ایرنا، به دنبال بازنشست شدن 'حسین میسر' مدیرکل سابق صداسیمای مرکز همدان، 'مهدی دهقان نیری' به عنوان مدیرکل جدید این حوزه معارفه شد.
7526/ 2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.