ابراهیم مولوی روز یکشنبه در حاشیه صحن علنی شورای اسلامی همدان در جمع خبرنگاران، افزود: تنها مشکل شهردار منتخب همدان بیماری یکی از نزدیکانش است که تا امشب این موضوع مشخص و در نهایت فردا ساعت 10 صبح در صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان وضعیت وی تعیین تکلیف می شود.
وی با ابراز گلایه از تاخیر در صدور حکم شهردار همدان از سوی وزارت کشور، گفت: با گذشت 40 روز از انتخاب حسین مرادی به عنوان شهردار همدان هنوز ابلاغ وی صادر نشده است.
مولوی خاطرنشان کرد: کمتر از 15 روز مهلت داریم تا شهردار همدان را انتخاب کنیم و از نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی و استاندار همدان می خواهیم نسبت به صدور حکم شهردار منتخب پیگیری لازم را داشته باشند؛ چرا که شورای اسلامی شهر همدان تاکنون نتوانسته جوابی از سوی وزارت کشور دریافت کند.
رئیس شورای اسلامی شهر همدان افزود: با این حال حمایت همه جانبه از حسین مرادی شهردار منتخب داریم و امیدواریم با رفع مشکلات وی، فعالیت رسمی او به عنوان شهردار همدان در روزهای آتی آغاز شود.
وی تصریح کرد: البته در صورتی که مرادی نتواند در همدان حضور یابد، نسبت به سایر گزینه های در مدت باقی مانده بررسی و اعلام رای می کنیم.
مولوی با انتقاد از برخی شایعه های منتشر شده در فضای مجازی، گفت: برخی از این اخبار ساخته و پرداخته ذهن عده ای است که بی هیچ عنوان پایه و اساس ندارد و نباید به این مسایل توجه کرد.
وی افزود: قرار است یکی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان نیز برای پیگیری حکم شهردار انتخاب شود و در کوتاه ترین زمان ممکن با حضور در وزارت کشور نسبت به صدور ابلاغ شهردار اقدام شود.
به گزارش ایرنا، با گذشت 40 روز و معرفی حسین مرادی شهردار منتخب به استانداری و وزارت کشور هنوز نسبت به صدور حکم وی اقدامی صورت نگرفته است.
شورای اسلامی شهر همدان یازده عضو دارد و شهرداری همدان هم اکنون با سرپرستی سیدمصطفی رسولی شهردار سابق اداره می شود.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.