نماینده تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: موضوعات مختلفی در قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان درباره مشکلات فرا روی تامین اجتماعی، بیمه تاکسیرانان و قالی بافی مطرح شد که باید حل شود.
محمد مهدی مفتح افزود: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی جزو سیاست های دولت تدبیر و امید است و امروز بحث های خوبی در این باره شد که امیدواریم تویسرکان از این تسهیلات بهره مند شود.
وی بیان کرد: تویسرکان از شهرهای قدیمی استان همدان است اما جمعیت آن رو به کاهش است و طبق بررسی های صورت گرفته، علت این کاهش کمبود فرصت های شغلی در این شهرستان است.
نماینده تویسرکان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با وجود اینکه در برخی روستاها حتی یک بیکار نداریم، ولی در سطح عمومی بیکاری در این شهرستان زیاد است.
مفتح افزود: واحدهای صنعتی زیاد و خوبی در این شهرستان وجود دارد اما این تعداد واحد صنعتی با میزان جوانان جویای کار تویسرکان هم خوانی ندارد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در یازدهمین سفر استانی خود در همدان حضور یافت و در ابتدای سفر در شورای اداری شهرستان رزن شرکت کرده و در ادامه شرکت بین المللی رایان نیک واقع در شهرک صنعتی رزن را افتتاح کرد.
وی در ادامه با حضور در شهرستان همدان، در جلسه اقتصاد مقاومتی با محوریت اشتغال در محل استانداری همدان شرکت کرد و سپس چندین طرح بهزیستی در حوزه های توانمندسازی، پیشگیری، فرهنگی آموزشی، اجتماعی و فرهنگی در شهرستان های همدان، نهاوند و کبودرآهنگ با حضور وی بهره برداری شد.
در این سفر یک روزه عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بهار نیز آغاز شد و سپس وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی چندین طرح را در نهاوند، تویسرکان و ملایر افتتاح و در پایان در جمع مسئولان شهرستان ملایر سخنرانی کرد.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.