به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان، محمدناصر نیکبخت شامگاه دیروز در جلسه معارفه معاون سیاسی و امنیتی استاندار، اظهار کرد: سیدسعید شاهرخی حدود 15 سال در استان همدان و در پست های مختلف خدمت کرده و از نیروهای خوش فکر وزارت کشور است.
وی همچنین با اشاره به روابط نزدیک و دوستانه خود با محمدابراهیم الهی تبار معاون پیشین سیاسی و امنیتی، اظهار کرد: در مدت زمان همکاری با الهی تبار هیچگونه لغزشی در عملکرد وی مشاهده نشد و وی از فکر، اندیشه، اخلاق و سلامت نفس برخوردار است.
استاندار همدان گفت: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است، روزی که امام وقتی تبعید شدند، فرمودند که یاران من در گهواره ها هستند و دیدیم که یاران امام راحل در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و دیگر صحنه ها چگونه درخشیدند.
نیکبخت یادآوری کرد: اگر ترامپ اتهاماتی کذب را به ایران نسبت می دهد همه جهانیان می دانند که آمریکا همواره با آزادیخواهان و انقلابیون ایران سر ستیز داشته است.
وی اضافه کرد: ملت ایران هرگز کودتای 28 مرداد، دفاع از نظام سلطه، جنگ تحمیلی، سرنگونی هواپیمای مسافربری ایرباس ایران، انهدام دکل های نفتی در خلیج فارس و واقعه طبس که همگی توطئه های آمریکا است را فراموش نمی کند.
به گزارش ایرنا، در این نشست استاندار همدان با تکریم خدمات محمدابراهیم الهی تبار، حکم سیدسعید شاهرخی را به عنوان معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی استانداری به وی اعطا کرد.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.