به گزارش ایرنا، محمدناصر نیکبخت روز چهارشنبه در حاشیه این ملاقات مردمی به ایرنا گفت: تلاش می شود که هیچیک از مراجعه کنندگان از ملاقات عمومی ناراضی برنگردند.
وی افزود: تمامی مدیران دستگاه ها و نهادهای مسئول، همکاری لازم را برای رفع مشکل های مطرح شده توسط شهروندان دارند و در این راستا دلسوزانه به صحبت های ارباب رجوع توجه کرده و برای رفع مشکل آنها راهکار ارائه می دهند.
استاندار همدان اظهار کرد: اینجانب نیز دغدغه حل مشکل مراجعه کنندگان که به امیدی در این ملاقات حضور یافته اند را دارم تا کسی دست خالی کسی از این مقالات بیرون نرود.
نیکبخت بیان کرد: بیشتر مشکلات مربوط به بخش هایی خدماتی نظیر شهرداری ها، مسکن و شهرسازی و موانع پیش روی مسکن مهر مربوط می شود.
وی بیان کرد: برخی از مراجعه کنندگان به نمایندگی از بخشی از اهالی یک محل یا گروهی از افراد در این ملاقات حضور یافته و حل مشکل این فرد به منزله حل مشکل یک محله یا گروه است.
استاندار همدان مثال زد: یکی از مراجعه کنندگان امروز به نمایندگی از 70 خانواده برای رفع مشکل مسکن مهر در ملاقات عمومی حضور یافت.
نیکبخت اضافه کرد: حوزه بازرسی و رسیدگی به شکایت های استانداری به خوبی فعالیت کرده است و مسائل را پیش از مطرح شدن در این ملاقات بررسی کرده و راهکار نیز ارائه می دهند.
وی ادامه داد: تاکنون تمامی مراجعه کنندگان با راهکارهای ارائه شدت از سوی مسئولان حاضر در این نشیت با دست پر برگشته اند.
استاندار همدان پس از این ملاقات عمومی به صورت سرزده از مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) بازدید کرد و به تماس های تلفنی شهروندان پاسخ داد.
7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.