سردار بخشعلی کامرانی صالح شامگاه چهارشنبه در نشست فرماندهان انتظامی با استاندار همدان اظهار کرد: اعضای باندهای قاچاق اقدام به جابه جایی کالای قاچاق از مسیرهای این استان می کردند.
وی اضافه کرد: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده یک هزار و 10 میلیارد ریال است که نسبت به هفت ماهه سال گذشته 23 درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: بیش از 100 پرونده با ارزش بالای یک میلیارد ریال در مراجع قضایی و تعزیرات حکومت استان همدان در سال جاری رسیدگی شده است.
سردار کامرانی صالح گفت: مهمترین اولویت های ماموریتی انتظامی همدان در سال جاری با توجه به تدابیر رهبری معظم انقلاب ، کاهش آمار متوفیان سوانح رانندگی، مبارزه بی امان با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، کاهش نرخ سرقت و مدیریت فضای مجازی است.
وی بیان کرد: انتظامی استان اجرای طرح های انتظامی در قالب نقطه ای، منطقه ای و حجمی را روزانه پیگیری می کند چون تداوم این طرح ها موجب افزایش احساس امنیت می شود.
فرمانده انتظامی استان همدان افزود: در هفت ماهه سال جاری با 6 درصد افزایش 324 نفر با سامانه فوریت های پلیسی 110 تماس گرفتند که این افزایش تماس گویای اعتماد مردم به پلیس است.
سردار کامرانی صالح اضافه کرد: در حوزه پلیس پیشگیری پنج هزار شبگرد و نگهبان محله ساماندهی شدند و 47 هزار فقره پرونده قضایی در کلانتری ها تشکیل و 402 هزار اوراق قضایی توسط این مجموعه ها ابلاغ شده است.
وی تاکید کرد: 95 درصد فعالیت های پلیس در حوزه پلیس امنیت به ویژه جنگ نرم و عفاف و حجاب جنبه ارشادی دارد و از عده اندکی به علت تمرد از قانون تعهد کتبی دریافت شد یا به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی گفت: شیوه و شگرد مجرمان فعال در حوزه مواد مخدر تغییر کرده با این وجود با اجرای طرح های متنوع 4.5 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.
فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: در این مدت زمان 55 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در همدان منهدم شد که چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
سردار کامرانی صالح اضافه کرد: امسال 3 هزار معتاد و قاچاقچی در همدان دستگیر شدند که 200 تن از آنها معتاد متجاهر بودند و تحویل مراکز 15 و 16 شدند.
وی اظهارکرد: پلیس فتا در هفت ماهه امسال هفت هزار و 700 سایت مجرمانه را شناسایی کرده و برای 200 متخلف پرونده تشکیل داده است.
وی با ذکر اینکه مجرمان اینترنتی دارای تخلفاتی نظیر اخاذی، تهدید و مسایل اخلاقی بودند اظهار کرد: ارزش ریالی پرونده های کشف شده در حوزه پلیس فتا 23 میلیارد ریال بوده است.
در این آیین به مناسبت هفته ناجا استاندار همدان با اهدای لوح از فرماندهان انتظامی و روسای پلیس تخصصی قدردانی کرد.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری ** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.