به گزارش ایرنا کریم حمیدوند روز چهارشنبه در کمیته برنامه ریزی نهاوند افزود: در راستای این هدف 500 میلیون ریال اعتبار برای برگزاری همایشی با موضوع میراث فرهنگی پیش بینی شده است که تا از نقطه نظرات کاربردی و کارشناسی در خصوص وضعیت گردشگری استفاده شود.
وی ادامه داد: طرحهای عمرانی دستگاههایی که در گذشته برای آنها اعتبار پیش بینی شده و در حال حاضر فعال نیستند جابه جا شده و به طرحهای فعال اختصاص می یابد.
حمیدوند گفت: اعتبار برای طرحهای فعال تخصیص می یابد لذا انتظار این است که به طرحهایی که اعتبار داده شده فعالیت را آغاز و پیمانکاران را فعال کنند.
وی اضافه کرد: اعتبارات در سال جاری با توجه به ثبات اقتصادی که در جامعه ایجاد شده از سالهای گذشته بهتر است لذا باید با همین میزان اعتبار کارها را به پیش برد تا این اعتبارات برگشت داده نشود.
حمیدوند با اشاره به راکد شدن طرح یادمان شهدای گروه ابوذر نهاوند از سوی شهرداری گفت: احداث یادمان شهدای گروه ابوذر از مطالبات چندین ساله خانواده شهدای این گروه است که سال گذشته اعتباراتی برای آن منظور شد و حتی بخشی از آن به حساب شهرداری نهاوند واریز شد اما مشخص نیست به چه علت این طرح راکد شده و کاری روی آن صورت نمی گیرد .
وی با تاکید بر تعیین تکلیف اجرای این طرح از سوی شهرداری نهاوند افزود: اگر شهرداری مشکل خاصی دارد که نمی تواند طرح را به سرانجام برساند اعلام کند تا کار احداث آن به پیمانکاران بنیاد شهید و یا بسیج سازندگی سپرده شود.
شهرستان نهاوند با دارابودن جمعیتی نزدیک به 190 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.
2087/7525 خبرنگار: وحید سیفی** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.