به گزارش روز جمعه ایرنا، سرهنگ داود علی بخشی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید با مشارکت بیشتر مردم با نگرش پلیس محله محور و کنترل و نظارت بیشتر والدین، شاهد کاهش جرائم باشیم.
وی برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش، هنجارشکنان اجتماعی، کاهش پرونده های قضایی، تسهیل در روند عبور و مرور در سطح شهر و رفع مشکلات ترافیکی را از دیگر اقدامات پلیس برشمرد و افزود: برای ایجاد امنیت بیشتر نیازمند همراهی مردم با پلیس هستیم.
وی کسب موفقیت در مبارزه با مواد مخدر و ریشه کنی اعتیاد را در گرو رفع مشکلاتی همچون فقر، بیکاری، شکاف طبقاتی و مسایل فرهنگی و ایجاد عدالت اجتماعی دانست و بیان کرد: ایجاد امنیت به طور قطع زمینه ساز رشد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه است و امروز از نظر امنیت شرایط خوبی داریم.
سرهنگ علی بخشی با بیان اینکه ایران امروز جزیره ثبات و امن در سطح منطقه است، از اصحاب رسانه درخواست کرد برای حفظ امنیت و برقراری نظم، خبرهای امیدبخش برای مردم منتشر کنند.
وی با تاکید بر اینکه محیط را برای مجرمان بویژه قاچاقچیان مواد مخدر ناامن کرده ایم، گفت: شهروندان می توانند در طول روز با تلفن های ثابت 110، 116 و 197 گزارش ها و پیشنهادات خود را به ما منتقل کنند.
فرمانده انتظامی ملایر همچنین به کشف و ضبط 56 کیلو و 900 گرم تریاک پس از متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر در ملایر اشاره کرد و افزود: در این راستا چهار تن دستگیر و تعداد چهار دستگاه خودروی مربوط به این باند توقیف شد.
سرهنگ علی بخشی کشف 20 دستگاه مانیتور و 713 قلم انواع کالای قاچاق آرایشی به ارزش 80 میلیون ریال توسط ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی در راستای جلوگیری از ورود هرگونه کالای قاچاق و بدون مجوز با کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان از دیگر اقدامات این نیرو برشمرد.
وی با بیان اینکه پلیس ملایر با اشرافیت اطلاعاتی و اقتدار در عملیات با هرگونه قانون شکنی و فعل مجرمانه برخورد می کند، بیان کرد: در این راستا با شناسایی مخفیگاهی در شهر 115 هزارو 570 نخ سیگار، 10 هزار انواع قرص متادون قاچاق، 61 بسته توتون خارجی، 48 کیلو ذغال و 700 سی سی شربت متادون به ارزش 660 میلیون ریال کشف شد.
وی ادامه داد: با کنترل محورهای مواصلاتی و طی بازرسی به عمل آمده از یک دستگاه خودرو نیسان 800 کیلوگرم ماهی فاقد مجوز قانونی با ارزش 20 میلیون ریال کشف و پرونده جهت رسیدگی قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
سرهنگ علی بخشی جلوگیری از توزیع قاچاق کالا را یک اولویت مهم برای پلیس عنوان کرد و گفت: طی روزهای گذشته سارق حرفه ای احشام در این شهرستان دستگیر و به 12 فقره سرقت اعتراف کرد.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/2090
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.