به گزارش ایرنا امیررضا خادم پنجشنبه شب در نشست فدراسیون های ورزشی در همدان اظهار کرد: براساس این طرح دولت باید مکان های ورزشی خود را به بخش خصوصی واگذار کند.
وی اضافه کرد: طبق این مصوبه دولت دیگر حق باشگاه داری نخواهد داشت؛ ضمن اینکه شرایط حضور تیم ها در لیگ های حرفه ای کشور مستلزم اخذ مجوز از سوی اتحادیه باشگاه ها خواهد بود.
خادم بیان کرد: این طرح در راستای حمایت از بخش خصوصی و تقویت امور باشگاه‌ داری حرفه ای و ترغیب سرمایه داران به این بخش است.
وی افزود: در چارچوب اجرای این طرح به زودی اتحادیه باشگاه های ورزشی در استان های مختلف کشور تشکیل خواهد شد.
معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه اظهار کرد: ورزش کشور میراث دار بیش از سه هزار طرح نیمه تمام است که مانع بزرگ برای توسعه کشور محسوب می شود.
خادم با بیان اینکه دولت تدبیر و امید خود را متعهد به تکمیل طرح های نیمه کاره می داند، خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید حتی یک طرح از سوی وزارت ورزش و جوانان آغاز نشده است چرا که حدود سه هزار طرح نیمه تمام در کشور داریم و حدود 80 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح ها نیاز است.
وی افزود: باتوجه به اعتبارات فعلی وزارت ورزش و جوانان، حدود 16 سال برای تکمیل این طرح ها زمان نیاز است.
وی از نقش دکتر حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در اختصاص 27 صدم درصد از مالیات ارزش افزوده برای توسه ورزش کشور قدردانی کرد.
2087/7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.