علی ثقفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این رقابت ها که هفته گذشته به میزبانی کشور چین برگزار شد، سیدحسن حسینی پیشکسوت دو و میدانی همدان مقام قهرمانی ماده 5 هزار متر آسیا را کسب کرد.
وی اضافه کرد: این رقابت ها بین 25 کشور آسیایی برگزار شد و این دونده با حمایت دانشگاه علوم پزشکی همدان به این دوره از بازی ها اعزام شد.
ثقفی خاطرنشان کرد: حسینی در رده سنی 65 سال و در رشته 5 هزار متر موفق به کسب مدال طلا شد.
این ورزشکار دونده پیشکسوت دو و میدانی آسیا نیز در خصوص حضورش در این رقابت ها گفت: علاوه بر کسب مدال طلا در ماده 5 هزار متر، در رشته 800 متر نیز موفق به کسب مدال نقره شدم.
حسینی به خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در رشته 1500 متر هم توانستیم به مقام سوم و مدال برنز دست پیدا کنم.
وی با بیان اینکه حدود نیم قرن است که در ورزش دو و میدانی فعالیت دارم، اظهار کرد: تاکنون صدها مدال رنگارنگ در سطح کشور و آسیا برای کشور و استان همدان به ارمغان آورده ام.
حسینی با بیان اینکه سال گذشته در رقابت های آسیایی به میزبانی کشور سنگاپور2 مدال طلا کسب کردم ، از آحاد مردم خواست تا با ورزش ضمن سلامتی خود و جامعه، در راه قهرمانی نیز گام بردارند.
این ورزشکار دونده پیشکسوت دو و میدانی آسیا با قدردانی از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی همدان در حمایت از ورزش قهرمانی خاطر‌نشان کرد: در سه سال گذشته با این حمایت ها در رقابت هایی آسیایی به میزبانی کشورهای ژاپن، سنگاپور و چین اعزام شدم.
همدان یکی از قطب های اصلی دو و پیاده روی بزرگسالان و پیشکسوتان کشور به شمار می رود.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.