سرهنگ رضا عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این سانحه ساعت 22 سه شنبه بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی سواری ال 90 رخ داد.
وی اضافه کرد: در این سانحه راننده کامیون بدون رعایت حق تقدم اقدام به سبقت غیرمجاز در جاده 2 طرفه ملایر به بروجرد می کند.
وی بیان کرد: خودروی ال 90 که از مسیر مقابل در حال تردد بود برای جلوگیری از بروز حادثه اقدام به هدایت وسیله نقلیه به خارج از جاده اصلی می کند.
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: با وجود تلاش راننده ال 90 برای گریز از سانحه ولی کامیون با سرعت بالا به پهلوی این وسیله نقلیه برخورد کرده و منجر به مرگ راننده و مجروح شدن سرنشین آن می شود.
سرهنگ عزیزی اظهارکرد: تخلف سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ در جاده های 2 طرفه این استان همواره حوادث ناگواری را به همراه داشته است.
وی افزود: جاده های 2 طرفه این استان شامل جاده 105 کیلومتری غارعلیصدر، دخان، بخشی از محور ملایر - بروجرد و هفت کیلومتر از مسیر نهاوند - فیروزان را شامل می شود.
در پنج ماهه سالجاری 149 نفر در جاده های برون شهری استان همدان جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 نفر معادل هشت درصد کاهش داشته است.
7526/ 2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.