سرهنگ رضا عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این سانحه ساعت 19 و 30 دقیقه روز گذشته (چهارشنبه) بر اثر بی توجهی راننده به جلو رخ داد.
وی بیان کرد: این وسیله نقلیه با 2 سرنشین تبعه عراق در گردنه اسدآباد در حال تردد بود که به علت انحراف از مسیر اصلی با خاکریز 2 متری برخورد می کند.
به گزارش ایرنا وی اضافه کرد: سرعت بالای این وسیله نقلیه موجب عبور این خودرو از بالای خاکریز و سقوط آن به این دره عمیق شد.
رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه راننده ایرانی این خودرو مجروح شد افزود: یکی از اتباع عراقی هنگام سقوط خودرو به دره از خودرو به بیرون پرتاب شده و جان خود را از دست می دهد و دیگر سرنشین عراقی نیز در بیمارستان جان باخت.
سرهنگ عزیزی گفت: همچنین در سانحه دیگری که صبح امروز رخ داد بر اثر برخورد سواری پژو با پراید در ابتدای گردنه اسدآباد یک تن کشته و چهار نفر مجروح شدند.
وی اضافه کرد: طبق نظر کارشناس سوانح پلیس راه علت بروز این سانحه رانندگی انحراف به چپ غیرمجاز خودروی سواری پراید بوده است.
گردنه اسدآباد یکی از حادثه خیز ترین محورهای استان همدان است که به علت بروز سوانح متعد از چند سال پیش کار تعریض و دو طرفه کردن آن اجرایی شد همچنین با توجه به احتمال بروز سوانح ناگوار چندین شیب راه برای هدایت خودروها هنگام نقص در سیستم ترمز پیش بینی شده است.
روز سه شنبه این هفته نیز یک دستگاه کامیون به علت نقص در سیستم ترمز به سمت میدان سید جمال حرکت کرده و پس از برخورد با 6 وسیله نقلیه 13 تن را مجروح کرد.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.