سرهنگ رضا عزیزی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ناتوانی راننده تیبا در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت غیرمجاز موجب واژگونی این وسیله نقلیه شد.
وی بیان کرد: این وسیله نقلیه 300 متر از جاده اصلی فاصله گرفته و با توجه به از بین رفتن اتاق و بیشتر وسایل خودرو احتمال می رود پس از خروج از جاده اصلی به علت سرعت بالا بیش از 20 بار غلت خورده باشد.
وی اضافه کرد: طبق تابلوهای نصب شده در حاشیه این جاده دوطرفه میزان سرعت خودرو در این مسیر شب هنگام 65 و روزها 75 کیلومتر در ساعت تعیین شده است که این راننده با بیش از 120 کیلومتر در ساعت رانندگی می کرده است.
رئیس پلیس راه استان همدان تصریح کرد: جاده دو طرفه قهاوند یکی از محورهای غیراستاندارد و ناایمن استان است.
سرهنگ عزیزی افزود: این جاده پیشتر یک محور قدیمی، روستایی و خاکی بود که تنها با ریختن آسفالت و نصب چند تابلو به محلی برای آمد و شد خودروها تبدیل شد.
وی تاکید کرد: این محور دارای پیچ های نامناسب و غیراستاندارد، شیب و تقاطع غیراصولی است که باید از سوی سازمان های متولی رفع شود.
وی گفت: آسفالت کردن راه روستایی هر چند اقدامی مبارک و کار پسندیده ای برای کسب رضایت روستانشینان است ولی رعایت نکردن استانداردها جاده موجب داغدار شدن روستانشینان هنگام استفاده از این محورها می شود.
طبق آخرین آمار منتشره از سوی پزشکی قانونی، 114 نفر بهار امسال در سوانح رانندگی این استان جان باختند که 86 نفر از جان باختگان مرد و 28 نفر نیز زن بودند.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.