حسین افشاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیش از 20 هزار خودرو در طول شبانه روز از اسدآباد می گذرد و این شهر گنجایش تردد این تعداد ماشین های سنگین و کامیون را ندارد.
وی تصریح کرد: احداث کنارگذر از طرح های ضروری برای کاهش بار ترافیکی و کاهش تصادفات در اسدآباد بود که در سفر رئیس جمهوری نیز به تصویب رسید.
افشاری گفت: سرعت پیشرفت طرح رضایت بخش نیست و وزارت راه و شهرسازی می تواند با تخصیص اعتبار و حمایت از پیمانکار، این طرح را طبق جدول زمان بندی مدنظر به اتمام برساند.
فرماندار اسدآباد با بیان اینکه کنارگذر 14 کیلومتر طول دارد گفت: تاکنون 12 کیلومتر از آن آسفالت شده و 2 تقاطع غیرهمسطح این جاده باقی مانده که در صورت اتمام تقاطع ورودی در پارک جنگی می توان حجم ترافیک ورودی به شهر را به کنارگذر هدایت کرد.
وی با اشاره به تصادفات منجر به فوت و خسارت های عمومی و عمده به مردم در پی ورود کامیونها به داخل شهر گفت: اتمام کنارگذر مطالبه جدی مردم است.
شامگاه سه شنبه یک دستگاه کامیون حامل محموله مواد منفجره به علت نقص فنی ترمز در ورودی شهر اسدآباد به 6 دستگاه خودرو موتورسیکلت به شدت برخورد کرد و 13 مجروح برجای گذاشت.
شهرستان اسدآباد با 100 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
7527/1181
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.