محمد ناصر نیکبخت روز یکشنبه در دیدار با کارگزاران حج استان همدان افزود: هم اینک 40 جلد از این دانشنامه تهیه شده است.
وی با ذکر اینکه همدان در حوزه دینی و اعتقادی از استانهای شاخص کشور است گفت: انتظار داریم در خدمتگزاری به زائرین خانه خدا به بهترین شکل عمل شود.
وی اضافه کرد: همدان در حوزه دین و دانش همیشه سرآمد بوده است بنابراین باید به گونه ای عمل کنید که با سلامت و عزت سفر معنوی حج انجام شود.
استاندار همدان خاطرنشان کرد: باید سپاسگزار مردم شریف ایران اسلامی باشیم که حضور و مشارکت شایسته ای در انتخابات اخیر داشتند.
نیکبخت افزود: مردم با حضور پرشور در پای صندوق های اخذ رای با علاقه نشان دادند که حامی نظام خود هستند و این پیام ملت ایران برای دنیا بسیار مهم بود.
وی تصریح کرد: جامعه ای که مردم آن علاقه ای به نظام و تعلق دینی نداشته باشند، زحمت ساعت ها انتظار در صف برای رای دادن را به خود نمی دهند.
به گزارش ایرنا استاندار همدان اظهار کرد: ملت ایران، با انصاف و درایت در انتخابات96 به دکتر روحانی بیشتر از انتخابات 92 رای دادند.
نیکبخت افزود: با توجه به عملکرد مثبت دولت یازدهم ولی رقبای انتخاباتی در مورد کارهایی که باید انجام شود مانور و تبلغات زیادی به عنوان نقطه ضعف دولت داشتند با این وجود مردم با در نظر گرفتن شرایط دکتر روحانی را برای چهار سال دیگر انتخاب کردند.
وی ابراز امیدواری کرد: دولت دوازدهم، دولت کار و تلاش باشد و با کار و تلاش بتواند پاسخ مناسبی به اعتماد مردم به این دولت بدهد.
وی بیان کرد: 10 هزار میلیارد ریال طرح آماده بهره برداری در استان است که به زودی با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور بهره برداری می رسد.
استاندار همدان اضافه کرد: افتتاح سه بیمارستان، 110 طرح حوزه بهداشت و درمان و فعالیتهای بخش خصوصی را از جمله طرح های آماده بهره برداری ذکر کرد.
نیکبخت با ذکر اینکه به تمامی وعده هایم عمل می کنم بیان کرد: به خبرنگاران قول داده بودم که اولین مسافران مشهد مقدس با قطار باشند که این وعده عملی شد.
وی اضافه کرد: وعده هایی در نخستین روزهای ورود به این استان درباره خط ریلی همدان - تهران و فرودگاه همدان داده بودم که هر 2 هم اینک در حال خدمات رسانی هستند.
استاندار همدان اضافه کرد: برای مسافرت با قطار همدان به مشهد مقدس استقبال زیادی برای خرید بلیط شده است که این استقبال گرم موید علاقه مندی مردم همدان به استفاده از قطار را دارد.
2 هزار و 65 زائر در قالب 15 کاروان از فرودگاه این استان عازم حج می شوند.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.