به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ محمدناصر نیکبخت، در دیدار با مدیران امور مالیاتی استان گفت: در استان همدان به 800 واحد تولیدی تسهیلات داده شد و واحدهای تعطیل شده نیز به چرخه تولید بازگردانده شدند.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی بسیار آسیب دیدند که خوشبختانه اکثر این واحدها به کار برگشته و قرار است، ظرفیت تولید نیز در استان افزایش یابد.

استاندار همدان با اعلام اینکه همدان روی ریل توسعه قرارگرفته است، افزود: البته خیلی کار داریم تا به نتیجه نهایی که همان اشتغال و حل مشکل بیکاری است، برسیم.

وی اظهار داشت: در آمار اشتغال، همدان در کنار سمنان و استان مرکزی 3 استان با نرخ بیکاری حداقل است که با توجه به صنعتی بودن سمنان و مرکزی می توانیم بگوییم که همدان استان اول کشور است.

نیکبخت با اشاره به اینکه کشور قرار است از نفت فاصله بگیرد ونفت، کمترین سهم را در بودجه داشته باشد، گفت: باید تولیدی وجود داشته باشد تا مالیات جایگزین در آمد نفت شود.

وی تصریح کرد: نباید همیشه فشار را به تولیدی شناخته شده بیاوریم و افزایش مالیات را از آنها بگیریم.

استاندار همدان، ایجاد منابع جدید مالیاتی که شناسایی و انجام شده را حائز اهمیت دانست و یادآور شد: هم می توانید مالیات را وصول کنید و هم ارباب رجوع را با زبان خوش و تعامل، راهنمایی و تکریم کنید.

نیکبخت با بیان اینکه مؤدی باید بداند، مالیاتی که می دهد در کجا هزینه می شود، تاکید کرد: خدماتی مانند ساخت جاده، تامین بهداشت و درمان و چندین مورد اساسی کشور با مالیات انجام می شود.

مدیر ارشد استان با اعلام اینکه باید فرهنگ پرداخت مالیات و مشارکت در ساخت کشور را در جامعه ترویج داد، افزود: فرار از مالیات هنر نیست ، مردم باید بدانند که تاثیر مالیات در ارائه خدمات و ساخت کشور چقدر است.

 

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 696555
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.