احمد حاج دایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا عنوان کرد: براساس شرایط در نظر گرفته شده توسط سازمان مالیاتی کشور خیرانی که نسبت به مددجویان بهزیستی مساعدت دارند، طبق دستورالعمل و فرآیند خاص مشمول تخفیف های مالیاتی می شوند.
وی افزود: کمک های خیران براساس مشارکت های نقدی و غیرنقدی متفاوت است و برهمین اساس فرآیندهای خاصی باید در اعمال شود.
معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان مرکزی تصریح کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته با بهزیستی و امورمالیاتی استان مرکزی از این پس طبق فرآیند خاص و با اعلام نظر مکتوب بهزیستی در کمک های نقدی به اداره کل امور مالیاتی می توانند از این تخفیف ها استفاده کنند.
وی بیان کرد: در کمک های غیرنقدی نیز باید کارشناسی های لازم توسط دادگستری انجام شود تا ارزش واقعی کمک تعیین و پس از تایید و ارائه مستندات توسط کارشناس دادگستری به اداره مالیات نحوه تخفیف مشخص شود که این موارد تخفیف تحت دستورالعمل سازمان امور مالیاتی کشور انجام می گیرد.
حاج دایی اظهار کرد: خیران بهزیستی با توجه به نوع کمک خود متفاوت هستند که علاوه بر کمک های نقدی و غیرنقدی تخصص و هنر و مهارت خود را برای مددجویان به کار می گیرند که در قالب گروه ها و نیروهای داوطلب جای می گیرند.
معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان مرکزی گفت: در حال حاضر 150 پزشک متخصص به صورت داوطلبانه با بهزیستی استان مرکزی همکاری دارند که براساس زمانبندی خاص مددجویان را مورد حمایت قرار می دهند و در حوزه های دیگر نیز شاهد حضور متخصصان مختلف هستیم که مددجویان در قالب گروه از تخصص آنها بهره مند می شوند.
بهزیستی استان مرکزی 70 هزار توانجو را تحت حمایت خود دارد.
6992/6013/خبرنگار: آذر اسفندیاری***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.