به گزارش ایرنا در این مراسم که از ساعت 11 امروز از جلوی حسینیه شهید حیدری با حضور آحاد مختلف مردم و مسوولان آغاز شد مردم با سردادن شعارهایی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و خشم و انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل نشان دادند.
در این راهپیمایی مردم نهاوند با در دست داشتن پلاکارهای 'مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا' و همچنین شعارهای 'اسرائیل نابود باید گردد' ، 'قبله اول مسلمین آزاد باید گردد' ، 'ای رهبر ازاده آماده ایم آماده ' ' سند 2030 ملغی باید گردد' بر ضرورت اتحاد مسلمانان برای مقابله با سیاستهای غاصبانه و توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی تا نابودی این غده سرطانی تاکید کردند.
این مراسم تا مصلی نماز جمعه ادامه یافت و مردم روزه دار به سخنان نماینده مردم نهاوند گوش فرا داده و در پایان نیز قطعنامه راهپیمای توسط یکی از شرکت کنندگان در مراسم قرائت گردید و مردم نیز با تکبیر حمایت خود را از آن اعلام داشتند.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد سال 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان ' روز جهانی قدس' نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
7525/6993
خبرنگار: وحید سیفی**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.