به گزارش ایرنا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روزه داران در پلدختر به خیابان ها آمدند و بار دیگر به یادگار ظالم ستیز بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی عمل و جنایت های رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.
راهپیمایان با حضور گسترده و حماسی خود با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته های مختلفی و با سردادن شعارهای ' مرگ بر اسراییل' ،' مرگ بر آمریکا '، 'مرگ بر آل سعود' ، 'با اتحاد ملت فلسطین ، آزاد گردد قبله مسلمین 'و 'القدس لنا' خشم و انزجار خود را را نسبت به اسراییل ابراز و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند .
راهپیمایی عظیم روز قدس در شهر معمولان و همچنین در دهستان ها و بخش هها با حضور با شکوه اقشار مختلف مردم برگزار شد و در پایان راهپیمایی قطعانه راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس در 9 بند قرائت به تایید شرکت کنندگان رسید.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.