به گزارش روز شنبه ایرنا، پیکر شهید سرافراز علی جواد زارع شب گذشته در میان استقبال پرشور مردم به زادگاهش اسدآباد وارد شد و صبح امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولان در تشریفاتی از میدان امام خمینی (ره) تشییع و تا گلزار شهدا بدرقه شد.
انبوهی از اقشار مختلف مردم، روحانیون، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران و مسوولان شهرستان با چشمانی اشک آلود پیکر شهید علی جواد زارع را بروی دستان پرمهرشان تشییع کرده و در جمع 400 شهید گلگون کفن این شهر به خاک سپردند.
بغیر از مردم همیشه در صحنه دیار سیدجمال الدین اسدآبادی جمعی از مردم قدرشناس شاهین شهر و اصفهان که طعم خدمتگذاری صادقانه و بی منت این شهید را در مجلس شورای اسلامی چشیده بودند در سوگ این شهید با مردم اسدآباد ابراز همدردی کردند.
حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر، بهروز کارخانه ای نماینده سابق همدان در مجلس و همچنین محمدباقر بهرامی نماینده سابق مردم اسدآباد در خانه ملت نیز در جمع مردم عزادار اسدآباد حضور داشتند.
امام جمعه اسدآباد در این آئین با اشاره به ویژگیهای شخصیتی شهید علی جواد زارع گفت: دشمنان ایران بدانند که مردم از جان شیرین فرزندانش می گذرند اما تن به خواسته استکبار و ظلم نمی دهند.
حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد اظهار کرد: امروز همه مردم با بینش و دیدگاه های سیاسی مختلف و با سلیقه های متفاوت به صورت خودجوش برای حمایت از شهدا و رهبر فرزانه انقلاب به میدان آمده اند.
وی با بیان اینکه ولایت فقیه ستون انقلاب اسلامی است، گفت: ملت ایران سینه جوانان خود را سپرتیر و توطئه دشمنان قرار می دهد تا ذره ای از خاک وطن به دست اهریمن نیفتد.
امام جمعه اسدآباد خاطرنشان کرد: وجود شهید علی جواد زارع مردم این شهر را سرافراز کرده و همه ما به داشتن فرزندانی اینگونه پاک، مردم دار و مخلص افتخار می کنیم.
شهید علی جواد زارع سال 1342 در روستای دهگلان از توابع اسدآباد دیده به جهان گشود و در جنگ تحمیلی در سال های 63 و 64 در چند عملیات حضور داشت و از چندین ناحیه مجروح شد.
وی از کارکنان مجلس شورای اسلامی و مسوول دفتر نماینده شاهین شهر اصفهان بود که 17 خرداد 96 در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی مورد حمله کوردلان تکفیری قرار گرفت و به شهادت رسید.
در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) 17 تن شهید و 52 تن مصدوم شدند.
شهرستان اسدآباد با 100 هزار جمعیت در 45 کیلومتری همدان واقع شده است.
7527/6993
خبرنگار: زهرا زارعی** انتشار:انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.