به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند افزود: حضور مردم در قبل از انقلاب باعث پیروزی آن و در دوران جنگ نیز سرنوشت ساز بود لذا هر جا که مردم در صحنه بوده اند دشمن نتوانسته به اهداف خود برسد و با شکست مواجه شده است .
وی افزود: امروز هم امید رهبر معظم انقلاب به مردم است زیرا آنان ثابت کرده اند حضورشان توطئه دشمن را خنثی کرده است .
وی با اشاره به فرا رسیدن 14 خرداد سالروز ارتحال حضرت امام (ره) گفت: بین حضرت امام و مردم روابط عاطفی خاصی حاکم بود و همانگونه که در زمان ورود امام به میهن، مردم از او استقبال 10 میلیونی کردند و در وداع با آن بزرگوار 10 میلیون او را بدرقه کردند که این مساله برای دنیا خیلی عجیب بود و آنها قدرت درک این مساله را نداشتند .
وی تصریح کرد: پس از امام خمینی انتخاب مقام معظم رهبری به جانشینی امام اقدام بسیار بجایی بود که توانست راه آن بزرگوار را ادامه داده و تاکنون از انواع فتنه ها سربلند بیرون آید .
امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پایان رقابتهای انتخابات گفت: فصل تبلیغات و رقابتهای انتخاباتی تمام شد و امروز همه باید دست بدست هم بدهند تا به مردم خدمت نمایند و مشکلات آنها را برطرف کنند.
وی اظهار کرد: در حال حاضر صحبتهایی از سوی برخی افراد که دارای سوابقی هم می باشند شنیده می شود و درخواست آنان این است که مساله حصر پیگیری و حل شود در حالیکه سران فتنه نظام را تا سرحد سقوط بردند و لذا نباید آنها به این مساله بپردازند .
وی افزود: اگر خدای نکرده این روند ادامه داشته باشد و این مطالبه عملی شود همان مشکلات قبلی برای کشور بوجود می آید و در آینده شاهد مشکلاتی همانند سال 88 خواهیم بود .
خطیب جمعه نهاوند با اشاره به سیاستهای ائتلاف عربی غربی در منطقه گفت: آل سعود بدنبال آن هستند که با روشن نگهداشتن جنگ و خونریزی در سوریه و عراق توان مقاومت را از بین ببرند تا امنیت اسرائیل تامین شود و این یعنی نوکری رژیم صهیونیستی و دشمنان اسلام که بر خلاف شعارهای رژیم به ظاهر مسلمان عربستان رخ می دهد .
وی اظهار کرد: برخلاف این سیاست ، جمهوری اسلامی ایران بدنبال آن است که ریشه تروریسم در منطقه خشکیده شده و تمامیت ارضی سوریه به رسمیت شناخته شده و حق تعیین سرنوشت کشورهای منطقه به آنان واگذار شود. شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 190 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان و 420 کیلومتری جنوب غرب تهران واقع شده است .
7525/6993
خبرنگار: وحید سیفی**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.