به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز ابهر در مصلای این شهر با اشاره به برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه، اظهار کرد: حضور رهبر معظم انقلاب در این کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه نشان از اهمیت بالای این مراسم داشت و ایشان با سخنان بسیار مهم، راهبردی، اساسی و شفاف ‏تر از هر زمانی پرده از قصه پرغصه جهان اسلام و اندوه جان‏ کاه مظلومیت این ملت صبور برداشتند.
رحیمی افزود: نزدیک به 7 دهه است که بشریت شاهد بی ‏سابقه‏ ترین ظلم تاریخ، آن‏ هم در منظر مدعیان حقوق بشر می‏ باشد، چراکه در هیچ بخشی از تاریخ، هیچ ‏یک از ملت های جهان با چنین اقدام ظالمانه و وحشیانه ای مواجه نبوده‏ اند که در یک توطئه‏ فرامنطقه ‏ای، کشوری به‏ طور کامل اشغال و ملتی از خانه خود رانده بشوند.
وی با اشاره به همراهی برخی کشورها و دولت های به ‏اصطلاح عربی و اسلامی منطقه با رژیم صهیونیستی و حامیان بین‏المللی آن به ‏ویژه شیطان بزرگ، بیان کرد: آنان که به‏ ظاهر فریاد دوستی با ملت فلسطین سر می‏دهند به ‏واقع پای سفره سازش و جیره ‏خواری رژیم صهیونیستی و حامیان بین‏المللی آن به ‏ویژه آمریکا می ‏نشینند و این روزها وقیحانه از صلح و سازش و رفاقت آشکار با این غده سرطانی دم می ‏زنند.
حجت الاسلام رحیمی تاکید کرد: متاسفانه سالهاست با توطئه ای مرموز مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل با میدان‏ داری و پشتیبانی همه‏جانبه رژیم وهابی و سلفی آل‏سعود، آتش فتنه جنگ نیابتی در منطقه برافروخته شده است.
وی تصریح کرد: به‏راستی از فتنه مسلمان ‏کشی به بهانه ‏های واهی قومی و مذهبی، چه کسانی بیشترین سود را می‏برند؟
امام جمعه ابهر با اشاره به فعالیت های مسئولان، یادآورشد: همه مسئولان باید صادق باشند و به فکر رفع گرفتاری ها و مشکلات مردم باشند و با ارائه گزارش مردم را در زمینه فعالیت ها واقداماتی که انجام داده اند باخبر کنند.
وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) تاکید کرد: یکی از پایه های زندگی آن حضرت، صداقت بود و یکی از اصلی ترین پایه های زندگی مشترک اعتماد متقابل است و زوجین در رفتار و گفتار باید به یکدیگر اطمینان داشته و نسبت به هم شک و تردید نداشته باشند.
حجت الاسلام رحیمی با اشاره به روز امور تربیتی و تربیت اسلامی، افزود: مربی و مبلغ شایسته کسی است که در تبلیغات و تعلیمات خود نخست به ایجاد زمینه هدایت پذیری بپردازد تا بذر تبلیغ در روح افراد پذیرفته شود و فرصت رشد و ریشه زدن پیدا کند.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.