به گزارش ایرنا رسول منعم شامگاه چهارشنبه در دومین همایش تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان رشته بسکتبال استان همدان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: در سال گذشته استان همدان میزبانی سه رویداد بین المللی و 151 رویداد ورزشی در سطح ملی و استانی را بر عهده گرفت و به بهترین شکل اجرا کرد.
وی کسب 880 عنوان قهرمانی انفرادی ، 182 عنوان قهرمانی تیمی ، حضور در یکصد تیم لیگ های کشوری و 143 عنوان قهرمانی فراملی را از دیگر افتخارات ورزشکاران این استان در سال گذشته ذکر کرد.
منعم ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز کسب عنوان جوان ارزنده مسابقات قهرمانی والیبال آسیا، عنوان سوم هندبال کشور ، عنوان سوم مسابقات شطرنج کشور ، حضور بانوی محجبه در کاروان جمهوری اسلامی برای در مسابقات کشورهای اسلامی و کسب مدال طلای بین المللی ووشو از جمله افتخارات ورزشکاران استان بوده است .
مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ورزش استان همدان با وجود کمبود اعتبارات و منابع مالی مورد نیاز، در سال گذشته بسیار درخشان ظاهر شد و ورزشکاران استان توانستند موفقیت های چشمگیری را در بخش های مختلف بدست آورند .
منعم بیان کرد:قهرمانان ملی مظهر توانایی های یک ملت هستند و موفقیت های آنان موجب افزایش اعتماد به نفس و اعتماد ملی در مردم می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند نیز در این آیین گفت: شهرستان نهاوند در زمینه رشته ورزشی بسکتبال یکی از شهرهای سرامد استان بوده است و برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان این رشته می تواند در معرفی آنان به نسل جدید موثر باشد و شهرستان را به جایگاه گذشته خود برگرداند .
محرم روزبه افزود: در حال حاضر در این شهرستان 41 هیات ورزشی فعالیت دارند که از این تعداد 35 هیات فعال،سه هیات نیمه فعال و سه هیات غیر فعال است و به هیات های نیمه فعال و غیر فعال توصیه های لازم برای بهبود روند کار ارائه شده است .
وی به دستاوردهای ورزشکاران نهاوند از ابتدای سال جاری اشاره کرد و افزود: حضور نیک زاد علیزاده در مسابقات کشتی جام فدراسیون های آذربایجان،حضور علی اکبر احمدوند و گلپایگانی در اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان و کسب مدال طلای مسابقات ووشو بین المللی مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی از جمله افتخار آفرینی های ورزشکاران این شهرستان بوده است .
دومین همایش تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان رشته بسکتبال استان همدان شامگاه چهارشنبه با حضور مدیر کل ورزش و جوانان ، رئیس هیات بسکتبال استان و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان نهاوندی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برگزار شد .
در پایان مراسم از 20 قهرمان ورزشی رشته های مختلف و 50 ورزشکار رشته بسکتبال با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد .
در حال حاضر بیش از چهار هزار و 500 نفر در رشته های مختلف ورزشی به صورت سازماندهی شده در سطح شهرستان نهاوند در قالب 35 هیات ورزشی فعالیت دارند.
1181/7525
خبرنگار: وحید سیفی**انتشار:الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.