به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دانشگاه صنعتی همدان، محمود نیلی در آیین جشن دانش آموختگان دانشگاه صنعتی همدان افزود: تعداد دانشجویان ورودی سال 92 دانشگاه 329 نفر است و 264 دانش آموخته در این مراسم شرکت کرده اند که 80 درصد دانشجویان ورودی سال 92 را تشکیل می دهد.
وی با اشاره به موفقیتهای دانشجویان این دانشگاه در زمینه ورزش و کسب مقامهای برتر داخلی و جهانی، از دانش آموختگان این دانشگاه خواست خود را برای پذیرش مسئولیت های بزرگتر در جامعه آماده کنند.
نیلی خطاب به دانشجویان افزود: شما دانش آموختگان سرمایه‌های این دانشگاه و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید و به عنوان مدیران آینده در بخشهای مختلف می‌توانید یاری رسان این دانشگاه باشید.
وی افزود: با فارغ التحصیلی از دانشگاه در این روز نباید از علم و دانش خداحافظی کنید بلکه برای آبادانی وپشرفت کشور باید همیشه به کسب علم ودانش مشغول باشید و خود را به دانش و اطلاعات به روز مجهز کنید.
وی با ابراز خرسندی از واگذاری این مراسم به دانشجویان گفت: سعی شده بسیاری از امور دانشگاه را به خود دانشجویان واگذار کنیم و هر زمان کار به دانشجویان واگذار شده نتیجه مطلوبی گرفته ایم و نتیجه اعتماد به دانشجو بالا بردن اعتماد به نفس این عزیزان برای موفقیت در آینده کشور است.
آیین جشن دانش آموختگان دانشگاه صنعتی همدان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری با حضور 264 دانشجو و خانواده های آنها در محل تالار اجتماعات دانشگاه برگزارشد و دانش آموختگان ورودی سال 92 این دانشگاه اتمام دوره تحصیلی در مقطع کارشناسی خود را جشن گرفتند.
دانشگاه صنعتی همدان با داشتن رشته های مهندسی شیمی، معدن، رباتیک، برق، مواد و کامپیوتر با گرایش های مختلف یک هزار و 784 دانشجو دارد که 127 دانشجو در رشته تکمیلی هستند.
تاکنون یک هزار و 657 دانشجو از این دانشگاه دانش آموخته شدند که 237 دانشجو مربوط به سال گذشته است.
دانشگاه صنعتی همدان از 11 سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده و 55 نفر عضو هیات علمی این دانشگاه هستند و 73 هیات علمی نیز به صورت مدعو فعالیت می کنند.
2087/1181
تنظیم کننده:زهرا پیرنیا** انتشاردهنده: الهام تدین
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.