به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ سید شفیع حسینی تصریح کرد: ۷۵ روستا در سه دهستان مشگین شهر، گرمی و خلخال شناسایی شده است.

وی افزود: روستاهای شناسایی شده به دلیل عدم سرمایه‌گذاری مطلوب دولت با رشد منفی مواجه شده‌اند و در نتیجه اعزام گروه‌های جهادی به این روستاها به منظور عمران و آبادانی و ممانعت از مهاجرت انجام می‌شود.

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) استان تأکید کرد: هشت هزار دانشجو در قالب گروه‌های جهادی شهریورماه امسال به این مناطق اعزام شده و برنامه‌های عمرانی و آبادانی اجرا خواهند کرد.

حسینی با اشاره به اعزام اکیپ‌های درمان رایگان به مناطق محروم اضافه کرد: علاوه بر این در مناطق مختلف استان زمینه‌های کارآفرینی احصا شده تا طرح‌های کارآفرینی و محرومیت‌زدایی به اجرا در آید.

وی تأکید کرد: استعدادها و توانمندی تمامی شهرستان‌ها احصا شده و با حمایت اقشار کم برخوردار زمینه اشتغال‌زایی آن ها فراهم می‌شود.

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) استان با اشاره به اقدامات سپاه در توسعه فضاهای ورزشی روستاها افزود: در سال‌های اخیر ۴۰ هزار متر مربع سالن ورزشی در روستاها احداث شده است.

به گفته حسینی احداث ۷۱ سالن از سال ۹۱ برنامه ریزی شده بود که سوم خرداد ماه امسال آخرین سالن به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به تدارک برنامه‌هایی به منظور پیروزی سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر به برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی، یگان‌های امداد، سپاه، بسیج و ارتش اشاره کرد.

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 649428
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.