به گزارش ایرنا عبدالعظیم رضایی روز سه شنبه در آیین گرامیداشت روز روابط عمومی در جمع روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان ملایر افزود: امروز به این مشارکت حداکثری و فداکاری مردم در انتخابات افتخار می کنیم.
وی اظهار کرد: طبق سخنرانی اخیر ریاست جمهوری، مردم ایران با این حضور و مشارکت بالا و گسترده خود در انتخابات 29 اردیبهشت ماه، تصمیم گرفتند که همه به قطار انقلاب برگردند.
وی با اشاره به حضور پرشور همه آحاد مردم در انتخابات، این حضور را در طول انتخابات های نظام جمهوری اسلامی بی نظیر دانست و بیان کرد: رقابت های حساسی که در فضای انتخابات ایجاد شد، موجب شد تا مردم با حساسیت بیشتر و گسترده تری در پای صندوق های رای حاضر شوند.
رضایی با بیان اینکه عده ای از برخی چارچوب های اخلاقی و قانونی در زمان تبلیغات انتخاباتی عبور کردند، افزود: آنچه مهم است اینکه ملت ایران هرگاه احساس کردند حضورشان تاثیرگذار است، با احساس مسئولیت بالا و اینکه می توانند نظر و خواست خود را اعمال کنند، وارد عرصه شدند.
وی ادامه داد: باید در تمامی زمینه ها و همه عرصه ها مقداری دوراندیشی داشته باشیم و این انتخابات ثابت کرد که ما هرگز به گذشته برنمی گردیم.
فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه نباید منافع کوتاه مدت را به مصالح کشور ترجیح دهیم، گفت: برای رسیدن به اهداف نظام باید همه دست در دست یکدیگر دهیم تا مشکلات مردم رفع و مطالبات آنها محقق شود.
رضایی اظهار کرد: دولت دوازدهم نیز باید با برنامه و تلاش و احساس مسئولیت بیشتر برای رفع موانع و مشکلات مردم و کشور که در این مدت دیده و شنیده شد، همانند گذشته تلاش کند.
وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات مسئولیت دولت دوازدهم را مضاعف کرد، افزود: از هم اکنون باید با همدلی، وفاق، وحدت ملی و انسجام در کنار دولت باشیم و برای حل مشکلات مردم هر کسی در هر مسئولیتی وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.
به گزارش ایرنا رضایی به نقش مهم روابط عمومی ها در این زمینه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر زمینه و بستر برای تلاش مهیا است و روابط عمومی ها باید در کنار مسئولان برای پاسخگویی به مخاطبان خود و در جهت رفع مسایل و مشکلات مردم تلاش کنند.
وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها نباید از زمان عقب بمانند، بر لزوم اطلاع رسانی درست در راستای تنویر افکار عمومی تاکید کرد و افزود: روابط عمومی ها باید از شیوه های نوین اطلاع رسانی استفاده کنند.
در حال حاضر بیش از 60 روابط عمومی در دستگاه ها و نهادهای اجرایی این شهرستان فعال است که در این آیین از تلاش های آنها تقدیر شد.
27 اردیبهشت ماه به نام روز ملی روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده است.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/6993
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.