به گزارش ایرنا عبدالعظیم رضایی روز جمعه پس از شرکت در انتخابات 29 اردیبهشت ماه در حسینیه سیداشهداء(ع) ملایر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم با حضور گسترده و پرشور خود از ساعت های اولیه صبح در پای صندوق های رای به منویات رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام جامه عمل پوشاندند.
وی حضور مردم ملایر در انتخابات امروز را بسیار پرشور عنوان کرد و افزود: جای خوشحالی و خرسندی است که همه اقشار مردم از ساعت های اولیه در صفوف به هم فشرده در شعبه های اخذ رای حاضر شده اند.
وی تاکید کرد: با این حجم از حضور و مشارکت گسترده مردم، از شهروندان ملایری می خواهیم رای خود را به ساعت های پایانی روز موکول نکنند.
رضایی ادامه داد: مردم باید هر چه سریعتر در این امر ملی حضور یافته و در تعیین سرنوشت خود و کشور سهیم باشند.
وی بیان کرد: در 2 ساعت اولیه صبح روز جمعه حدود 10 هزار رای توسط صندوق ها و شعبه های اخذ رای ما اخذ شده و روال خیلی خوب و طبیعی وجود دارد.
فرماندار ویژه ملایر اظهار کرد: با توجه به اینکه نخستین بار است انتخابات شورای اسلامی شهر در شهر ملایر به صورت الکترونیکی برگزار می شود، هیچ مشکلی تا کنون در شعبه های اخذ رای نداشتیم.
رضایی افزود: تمامی شعبه های ما به صورت آنلاین است و در مجموع 214 شعبه در سطح شهرستان در حال فعالیت هستند.
وی تعداد شعبه های اخذ رای در ملایر را 79 شعبه عنوان کرد و گفت: از این تعداد 76 شعبه ثابت و سه شعبه سیار است و 79 صندوق نیز برای ریاست جمهوری در شهر ملایر تعیین شده است.
وی با اشاره به وجود 276 صندوق الکترونیکی در شهر ملایر ادامه داد: در مجموع 355 صندوق اخذ رای در شهر ملایر و در کل شهرستان 665 صندوق در حال اخذ آرا هستند.
رضایی بیان کرد: آمار واجدین شرایط در شهرستان ملایر 210 هزار تن و تعداد رای اولی ها 6 هزار و 468 تن هستند.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/6993
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.