علیرضا قامتی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت : از این تعداد 70 شعبه شهری اشت، 140 شعبه در بخش مرکزی و 30 شعبه در بخش باجگیران قرار دارد .
وی با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیکی شورای شهر در قوچان بیان کرد : صندوق های الکترونیکی به اندازه کافی برای انتخابات الکترونیکی شورای اسلامی شهر در قوچان در نظر گرفته شده است.
فرماندار قوچان تعداد عوامل اجرایی، نظارتی ، امنیتی و بازرسی در انتخابات این شهرستان را نزدیک به پنج هزار نفر اعلام کرد و افزود : بالغ‌بر 20 نفر در هر شعبه اخذ رأی کار برگزاری انتخابات را بر عهده‌دارند .
وی ادامه داد : در شهر قوچان از مجموع 125 نامزد ثبت‌نام کرده 94 نفر در عرصه باقی‌مانده اند که برای تصاحب هفت کرسی شورای اسلامی این شهر با یکدیگر رقابت می‌کنند .
فرماندار قوچان حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را نمایش اقتدار و تقویت نظام اسلامی با حفظ عزت و امنیت دانست و افزود : دشمن به دنبال نشان دادن ناکارآمدی و بی‌اثری رأی مردم در انتخابات است و مردم می‌توانند با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی مقابل دشمن بایستند .
وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی ایران با خون شهدا و ایثارگری‌ها به این نقطه رسیده است ، تصریح کرد : مردم با هر تفکر سیاسی بر اساس درایت و هوشمندی بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهند کوبید .
رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه قوچان از مردم خواست تا به روند اجرایی انتخابات اعتماد کنند و افزود : انتخابات از عوامل مختلف اجرایی ، نظارتی ، بازرسی و انتظامی تشکیل‌شده و ممکن نیست در روند آن خلل یا شائبه‌ای به وجود آید .
وی تأکید کرد : بر اساس آن چه قانون ابلاغ کرده و اخلاق و شرع حکم می‌کند همه دست‌اندرکاران انتخابات دست‌به‌دست یکدیگر داده تا علاوه بر پرشور برگزار شدن آن، از تک‌تک آراء مردم صیانت شود .
وی انتخابات را عرصه‌ای برای رقم خوردن سرنوشت مردم دانست و افزود : حضور در پای صندوق‌های رأی می‌تواند اراده ثابت مردم را نشان دهد که به ندای رهبر معظم انقلاب برای حفظ عزت و کرامت لبیک گفته‌اند .
قامتی میانگین مشارکت مردم در انتخابات های گذشته در سطح کشور را 62 درصد اعلام و ادامه داد : پیش‌بینی می‌شود مشارکت در این دوره بیش از 65 درصد در سطح کشور باشد و این در حالی است که قوچان درچهار دوره انتخابات اخیر میانگین مشارکت 73 درصدی داشته است .
شهرستان 180 هزارنفری قوچان در فاصله 130 کیلومتری شمال مشهد قرار دارد.
7501/ 6012خبرنگار: حبیبه احسنی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.