محرم روزبه روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرحها شامل افتتاح سالن ورزشی بانوان به مساحت 1500 متر مربع با اعتبار 41 میلیارد ریال ، افتتاح سالن ورزشی روستای رزینی به مساحت 975 مترمربع با اعتبار پنج میلیارد ریال ، سالن خانه تکواندو به مساحت 900 متر مربع و اعتبار 40 میلیارد ریال و سالن ورزشی روستای میان آبه به مساحت 957 متر مربع و اعتبار 45 میلیارد ریال می باشد .
وی افزود: علاوه بر این به منظور ایجاد یک باب سالن ورزشی چند منظوره به مساحت یک هزار و 50 متر مربع و اعتبار 6 میلیارد ریال در روستای باباقاسم عملیات اجرایی آن در سال گذشته آغازو هم اکنون در حال ساخت می باشد.
وی گفت: خوشبختانه با بهره برداری از این طرحها میزان سرانه ورزشی شهرستان به حد قابل قبولی رسیده و آنرا افزایش داده است .
روزبه افزود: در حال حاضر 41 هیات ورزشی فعال و سه هیات غیر فعال ویژه آقایان و در بخش بانوان نیز 35 هیات ورزشی فعال و سه هیات غیر فعال با چهار هزار ورزشکار سازمان یافته وجود دارد .
وی به مدالهای کسب شده سال گذشته توسط ورزشکاران این شهرستان اشاره کرد و افزود: سال گذشته ورزشکاران این شهرستان موفق شدند 132 مدال کشوری ، هفت مدال بین المللی در رشته های مختلف کسب نمایند و علاوه بر این دو نفر به عنوان مربی و چهار نفر به عناون داوربه تیمهای ملی و اردوهای بین المللی دعوت شده اند .
وی با بیان اینکه در حال حاضر ورزشکاران این شهرستان در 9 تیم لیگهای ورزشی حضور دارند افزود: همچنین از ورزشکاران این شهرستان در سال گذشته 28 نفر به اردوی تیم ملی دعوت شده اند که 10 نفر آنها به عضویت تیمهای ملی برگزیده شده اند .
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند به اقدامات صورت گرفته ستاد ساماندهی امور جوانان نهاوند در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 6 جلسه ستاد با 29 مصوبه برگزار شد که مصوبات آن عمدتا در زمینه ازدواج آسان بوده است .
وی درباره مراسم ازدواج آسان نیز گفت: به منظور برگزاری مراسم ازدواج آسان که با همکاری مجمع خیرین صورت گرفته سال گذشته مجموعا هفت مورد ازدواج آسان صورت گرفته که و 39 مورد کمکهای جهیزیه به آنان داده شده است .
وی در خصوص وامهای ازدواج نیز گفت: در سال گذشته مجموعا یک هزار و 408 مورد وام به متقاضیان پرداخت شده که مبلغ آن 150 میلیارد ریال بوده است .
قابل ذکر است که در حال حاضر بیش از چهار هزار ورزشکار سازمان یافته در 41 هیات ورزشی مشغول به فعالیت می باشند .
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 190 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب همدان واقع شده است.
7525/6993
خبرنگار: وحید سیفی**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.