به گزارش ایرنا سردار غلامعلی ابوحمزه روز یکشنبه در همایش علم، بصیرت و مشارکت عمومی در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان همدان افزود: در بیانات رهبر معظم انقلاب همه افراد در یکی از محورهای انقلابی، غیر انقلابی و ضد انقلاب بودن قرار می گیرند و این نگاه ایشان، بسیاری از کشمکش های جامعه را از بین می برد.
وی بیان کرد: ضد انقلاب، معاند و مخالف نظام کسی است که در مقابل انقلاب و هنجارهای نظام انقلاب اسلامی بایستد و در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی تلاش کند اما تاکنون معاندان نظام، فرصت و قدرت عرض اندام در این عرصه را پیدا نکرده اند و همه حرکت هایی که تاکنون انجام داده اند با لطف الهی، تدابیر رهبر فرزانه انقلاب و حضور تکلیف مدارانه و عاشقانه امت اسلامی با شکست مواجه شده است.
وی با تشریح ویژگی های انقلابی یا غیرانقلابی بودن تصریح کرد: یک معلم اگر می خواهد در کارش موفق شود باید انقلابی بیندیشد و انقلابی عمل کند.
وی تصریح کرد: نیروهای انقلابی قائل به پیاده سازی عدالت در تمامی زمینه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و همه عرصه ها هستند اما نیروهای غیرانقلابی قائل به بحث عدالت نیستند و فقط به توسعه، آن هم به هر شکل ممکن می اندیشند در حالیکه دیدگاه رهبر معظم انقلاب بر این است که تلاش ها باید ما را به عدالت اجتماعی برساند.
سردار ابوحمزه بیان کرد: نیروهای انقلابی قائل به مبارزه با فقر و فساد و تبعیض هستند اما نیروی غیر انقلابی در بحث برخورد با این افراد گزینشی برخورد می کنند.
فرمانده سپاه انصارالحسین همدان گفت: نیروهای انقلابی معتقدند باید در انتخابات در پای صندوق های رای حضور گسترده و وسیع داشته باشیم و البته این حضور باید هوشمندانه و آگاهانه باشد و فرد اصلح با بهره گیری از ملاک ها و معیارهای امام راحل و رهبرمعظم انقلاب انتخاب شود.
سردار ابوحمزه بیان کرد: 6 کاندیدای ریاست جمهوری که توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت و معرفی شده اند صالح هستند اما فرد اصلح را باید مردم با معیار و ملاک هایی که رهبر فرزانه انقلاب فرموده اند پیدا کنند.
وی مومن و انقلابی بودن، بابرنامه بودن، ساده زیستی، شجاعت، پرهیز از اشرافی گری، استفاده از تجارب دولت های گذشته و دلسوز مردم بودن را از ویژگی های کاندیدای اصلح برشمرد و گفت: مدیریت جهادی، مد نظر رهبر معظم انقلاب است و از نظر ایشان، کار، تلاش و محاسبه با خدا و علم و تدبیر و درایت ویژگی یک مدیر انقلابی و جهادی است .
سردار ابوحمزه همچنین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مبنای حرکت آموزش و پرورش به مطلوب برشمرد و گفت: همه مسوولان آموزش و پرورش باید تلاش کنند این سند بنیادین و اساسی و مبنایی شکل بگیرد و اجرایی شود و بازخوردها و نقاط قوت و ضعف آن رصد شود.
12 اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری به نام روز گرامیداشت مقام معلم نام گذاری شده است.
انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
1181/6993
خبرنگار:الهام تدین**انتشار:اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.