محمدرضا بیاناتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: امروز گزارشی از آبگرفتگی گسترده و گرفتار شدن ساکنان منزلی در نقاط مختلف شهر به سامانه 125 اعلام شد در این راستا اکیپ‌های امداد و نجات ایستگاه‌های مرکزی، 19 و 12 به محدوده پل نیازمند واقع در بلوار بعثت اعزام شدند.

وی افزود: آتش‌نشان با حضور در محل حادثه اقدام به امدادرسانی به ساکنان محبوس شده در تعدادی از منازل به دلیل بارش باران و طغیان رودخانه و آبگرفتگی کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان بیان کرد: فرشتگان نجات علاوه بر نجات افراد گرفتار در محاصره سیلاب اقدام به تخلیه آب از داخل منازل حادثه دیده کرده و از ایجاد خطر دوباره برای ساکنان آن جلوگیری کردند.

وی با اشاره به مشارکت آتش‌نشانان برای بازگشایی مسیر رودخانه با  ماشین‌آلات شهرداری گفت: 15 آتش‌نشان در قالب 6 اکیپ عملیاتی جان هشت شهروند گرفتار در محاصره سیلاب نجات دادند و از محبوس شدن افراد بیشتر جلوگیری کردند.

بیاناتی عنوان کرد: آتش‌نشانان همدان همچنین در سه عملیات دیگر در مناطق جوادیه و بلوار کاشانی به یاری شهروندان شتافتند و ضمن تخلیه آب از منازل آنان اقدام به ایمن‌سازی و رفع خطر از محل کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619014
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.