به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند افزود: آمریکا به بهانه حمله شیمیایی صورت گرفته به سوریه بدون مجوز از سازمان ملل و شورای امنیت به این کشور حمله کرد که همه آنرا محکوم کردند و این نمونه ای از سیاستهای رئیس جمهوری است که الفبای سیاست را نمی داند.
وی گفت: آمریکا نمونه این اقدامات را در افغانستان و عراق انجام داد و میلیاردها دلار خرج کرد اما به هیچ چیزی نرسید و فقط مردم بی گناه را به خاک و خون کشید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک بودن انتخابات شوراها و ریاست جمهوری گفت: در 2 انتخابات آینده باید مردم حضور حداکثری داشته باشند و علاوه بر آن نیز انتخاب اصلح با حفظ وحدت و جلوگیری از تخریب را مد نظر قرار دهند.
وی با انتقاد از نبود شرایط خاص برای نام نویسی انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: ثبت نام های بی ضابطه برای انتخابات ریاست جمهوری موجب ناراحتی همه شده است که با ایجاد ساز و کار مناسب باید زمینه ای فراهم شود تا همه داوطلب ریاست جمهوری نباشند.
امام جمعه نهاوند با تقدیر از برگزار کنندگان مراسم اعتکاف گفت: امسال یک هزار و 800 نفر در مراسم اعتکاف شرکت کردند که بیش از 65 درصد آنها را جوانان تشکیل دادند و این بهترین برنامه ای است که می تواند جوانان ما را در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان بیمه کند .
2087 /7525 خبرنگار: وحید سیفی** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.