به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملایر حجت الاسلام احد آزادیخواه عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی 15 اردیبهشت ماه در ملایر اظهار داشت: برگزاری اینگونه برنامه‌ها و نیز حضور رسانه‌های جمعی همچون صدا و سیما فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه پوشش این برنامه از شبکه‌های صدا و سیما فرصتی مناسب برای معرفی و شناسایی ظرفیت‌های شهرستان ویژه ملایر است، بیان کرد: از این فرصت طلایی برای معرفی ظرفیت‌های مبل و منبت و کشاورزی‌،گردشگری‌، ورزشی و صنایع دستی شهرستان و سایر توانمندی‌ها باید به نحو شایسته استفاده شود.

آزادیخواه افزود: علاوه بر این می‌توان در این همایش به میزان تولید و کیفیت انگور و کشمش ملایر و زمان برگزاری جشنواره شیره پزی انگور و همچنین ظرفیت ورزشی، حضور مردم و دیگر قابلیت‌های ملایر استفاده و آنها را به هموطنان در سراسر کشور معرفی کرد.

وی بیان کرد: با توجه به  زمان اندک تا  برگزاری همایش پیاده‌روی در نیمه اول اردیبهشت ماه امسال با برنامه‌ریزی منسجم و دقیق می‌توانیم  استفاده بهینه و مطلوب از این فرصت در زمینه شناساندن ملایر به کل کشور داشته باشیم .

دیگر نماینده مردم ملایر برگزاری همایش پیاده روی در 15 اردیبهشت ماه امسال را حاصل رایزنی با وزیر ورزش و جوانان و قول مساعد وی در زمینه تامین بخشی از هزینه مالی این برنامه و پخش مستقیم این همایش از شبکه سوم سیما بیان کرد.

محمد کاظمی این زمان را یک فرصت طلایی برای معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های ملایر به کشور دانست و افزود: برای هر چه بهتر و باشکوه برگزار شدن این برنامه لازم است همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان پای کار باشند و وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

وی افزود: در این فرصت طلایی علاوه بر معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این شهر می‌خواهیم فرهنگ ملایر را به  مردم ایران معرفی کنیم.

وی همچنین خواستار تعامل و همکاری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی  استان  در راستای معرفی بهتر و بیشتر شهرستان در زمینه ورزش‌، مبل و منبت‌،گردشگری و صنایع دستی و مبل و منبت شهرستان شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر نیز با اشاره به اینکه این اولین همایش پیاده روی خانوادگی استان به میزبانی ملایر  است که بصورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش می‌شود بر همکاری و تعامل همه ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای برگزاری هر چه بهتر این  برنامه تاکید کرد.

  عبدالعظیم رضایی گقت: پارک تاریخی سیفیه و بام ملایر به عنوان مکان‌های برگزاری این همایش پیاده روی خانوادگی در نظر گرفته و معرفی شده است.

وی  خواستار  همکاری و تعامل مجموعه رسانه‌های شهرستان در راستای اطلاع رسانی به همشهریان ملایری در راستای حضور پرشور وگسترده مردم در این همایش پیاده روی خانوادگی شد.

فرماندار ویژه ملایر در ادامه با اشاره به اینکه یکی از جوایز این همایش یک دستگاه خودروی پراید و انواع وسایل ورزشی و غیره است تصریح کرد: در راستای تامین جوایز این مراسم نیازمند حمایت و همکاری اداراتی چون شهرداری و اوقاف شهرستان هستیم.

وی برگزاری این همایش همگانی را علاوه بر معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت های ملایر گامی موثر در راستای فرهنگ سازی و  توسعه ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط در شهرستان برشمرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614227
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.