مسعود سلطانی فر روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از ورزشگاه 15 هزار نفری قوچان افزود: امروز نیز مردم خراسان رضوی میزبان رئیس جمهوری هستند که برای چندمین بار در دوره مدیریتی خود به این استان سفر کرده و در بخشهای مختلف صنعتی، کشاورزی، ورزشی و آموزش عالی افتتاح پروژه داشته است.
وی ادامه داد: با مدیریت و توزیع منابع اندکی که در اختیار داریم می توانیم بهره مندی بهتری از منابع داشته باشیم.
وزیر ورزش و جوانان به تلاش دولت در سه سال اخیر برای رشد اقتصادی اشاره و بیان کرد: با اهتمام دولت، حمایت رهبری و مردم و همراهی مجلس شورای اسلامی به رغم بداخلاقیهای کشورهای طرف مقابل برجام، سرمایه گذاری در ایران رونق یافته است.
وی گفت: دولت امسال موفق شد رکود را کاهش دهد و میزان رشد اقتصادی را به مثبت هشت برساند.
سلطانی فر در ادامه همچنین اظهار کرد: با تلاش دولت و مجلس در قالب برنامه پنج ساله ششم توسعه ردیف بودجه ای به بخش ورزش اختصاص یافت و تا سال آینده 10 هزار میلیارد ریال اعتبار به بودجه ورزش در کشوراضافه می شود.
وی افزود: 75 درصد از این مبلغ به صورت توزیع استانی ویژه پروژه های نیمه تمام خواهد بود تا بتوان در دو یا سه سال آینده مشکلات بخش ورزش کشور را کاهش داد.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: چهار هزار پروژه ورزشی نیمه تمام سطح در کشور از سالهای گذشته تاکنون باقی مانده که برای اتمام آنها 110 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی گفت: کل ورزشگاههای نیمه تمام 15 یا 20 هزار نفره در کشور که ساخت آنها در دولت یازدهم آغاز شده 20 مورد بود که 16 ورزشگاه آن افتتاح شده است.
سلطلنی فر به سطح بالای تجهیزات در این ورزشگاهها اشاره و بیان کرد: این اماکن ورزشی بگونه ای ساخته شده اند که امکان برگزاری مسابقات بین المللی در آنها میسر است.
ساخت ورزشگاه پنج هزار نفری قوچان که امروز با حضور وزیر و ورزش و جوانان افتتاح شد 110 میلیارد ریال هزینه در بر داشت.
مرکز شهرستان 180 هزار نفری قوچان در فاصله 137 کیلومتری شمال مشهد واقع است.
7501/7489/1858**خبرنگاران: حبیبه احسنی و میترا عبداللهی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.