به گزارش خبرگزاری تسنیم از تویسرکان حجت الاسلام مرتضی موحدی عصر امروز در حاشیه مراسم گرامی‌داشت شهید "محسن طهماسبی" در تویسرکان اظهار داشت: ملتی که جوانان آن همواره آماده مجاهدت و فداکاری در راه امنیت و اقتدار آن هستند هرگز دچار سقوط و انحطاط نمی‌شود.

وی بیان کرد: امروز حافظان امنیت جامعه همانند رزمندگان خط مقدم جبهه نبرد هستند که فضا را برای فعالیت همراه با آرامش اقشار مختلف مردم آماده می‌کنند.

موحدی با اشاره به لزوم احیای تفکر، سیره و سبک زندگی شهدا در جامعه افزود: اگر خواستار اقتدار، بالندگی و توسعه پایدار کشور هستیم نباید خط فکری و عملی شهدا را به دست فراموشی بسپاریم.

وی با اشاره به شهادت ستوان یکم شهید محسن طهماسبی در راه حفظ امنیت جامعه متذکر شد: شهادت این سرباز فداکار میهن برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان تویسرکان افزود.

امام جمعه تویسرکان تصریح کرد: همه ما باید بدانیم که شهید نیازی به عزاداری و سوگواری ندارد بلکه به پیرو و رهرو حقیقی نیاز دارد هر چند که مراسم سوگواری شهدا موجب تذکر و صفای روحی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم شهید ستوان یکم محسن طهماسبی روز شنبه  12 فروردین ماه به همراه یکی از همکاران خود در یکی از مناطق شهر تهران در تعقیب یک دستگاه خودروی پراید دچار سانحه شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605942
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.