به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، علی تعالی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان همدان اظهار داشت: رویکردی که مقام معظم رهبری امسال برای دولت، ملت و مجریان تعیین کرده بحث"اقتصاد و اشتغال است.

وی افزود: در سال گذشته در استان و شهرستان توانستیم در راستای شعار سال اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و گام‌های مؤثری در عرصه اشتغال و اقتصاد استان برداریم.

تعالی تصریح کرد: بحث سیاست‌گذاری و انتخابات یکی از رویکردهای مهم در سطح ملی و بین‌المللی است که حضور پرشور مردم در این حماسه‌ی عظیم می‌تواند اثرات خوبی در سطح جهانی داشته باشد.

فرماندار همدان با اشاره به ثبت‌نام افراد برای شورای شهر و روستاها، بیان کرد: ما در این انتخابات شاهد حضور بسیار مؤثر جوانان برای ثبت‌نام بودیم.

وی عنوان کرد: ثبت‌نام افراد با تحصیلات عالیه در شورا نشانگر اتفاقات خوب در دوره ی جدید شورای اسلامی شهر و روستا است که دستگاه‌های استانی باید به دلیل برگزاری دو انتخابات در یک روز ما را یاری کنند.

تعالی بابیان اینکه 977 نفر برای شورای شهر و روستا شهرستان همدان ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار داشت: 328 نفر از این ثبت‌نامی‌ها مربوط به شهر همدان 22 نفر مریانج، 22 نفر جورقان و 14 نفر از قهاوند هستند و بخش مرکزی ما در ثبت‌نام داوطلبان بیشترین آمار را با 422 نفر داشتند.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه بیشترین ثبت‌نامی‌ها مربوط به گروه سنی 35 تا 40 سال است، بیان کرد: 363 نفر بین سنین 35 تا 40 سال ثبت‌نام کردند که این نشان‌دهنده‌ی حضور قشر جوان در انتخابات شوراها است.

وی در رابطه با مدارک تحصیلی این افراد عنوان کرد: 434 نفر از این افراد دارای تحصیلات لیسانس، فوق‌لیسانس و دکترا هستند.

تعالی اظهار داشت: از روز شنبه وارد بحث صلاحیت‌ها می‌شویم که بعد از احراز صلاحیت‌ها دوره‌ی رقابت‌ها آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605881
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.