محمد نباتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: با تصویب هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، رئیس و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان‌های استان همدان برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منصوب شدند.

وی افزود: بر این اساس حجت‌الاسلام‌ محمد جوادی به عنوان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان منصوب شد و همچنین حسن خانجانی‌موقر، محمد نباتی، مهدی علی‌ضمیر و مرتضی دیباج اعضای هیئت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان همدان را تشکیل می‌دهند.

سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان بیان کرد: حجت‌الاسلام علی‌اکبر نجفی‌مقدم به عنوان رئیس و سید مرتضی‌ حسینی و محمود ساوند به عنوان اعضای هیئت نظارت بر انتخابات در شهرستان ملایر معرفی شدند.

وی گفت: همچنین در شهرستان اسدآباد علیرضا قیصری‌بهمند به عنوان رئیس و محمداسماعیل محمودی و ایرج نامداری به عنوان اعضای هیئت نظارت بر انتخابات انتخاب شدند.

نباتی تصریح کرد: در شهرستان تویسرکان واسع سوری به عنوان رئیس و هادی اسماعیل‌بیگی و حجت‌الاسلام علی کاروند به عنوان اعضای شورای نظارت، در شهرستان رزن جلیل حق‌وردی به عنوان رئیس و مهدی احمدی و علی نجفی به عنوان اعضای هیئت نظارت انتخاب شدند.

وی عنوان کرد: در شهرستان بهار مصطفی جعفری سالمی به عنوان رئیس و جعفر محمودی و رضا عبداللهی به عنوان اعضای هیئت نظارت و  در کبودراهنگ محمد هاشمی به عنوان رئیس و اسماعیل گرکانی و اکبر همتی به عنوان اعضا برگزیده شدند.

سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان افزود: در شهرستان نهاوند ابراهیم‌علی‌ مرادیان به عنوان رئیس و غلامرضا رستمی و حجت حیدری به عنوان اعضا و در فامنین حسین کریمی به عنوان رئیس و اسدالله ربانی و حجت‌الاسلام محمود کرمی به عنوان اعضای هیئت نظارت انتخاب شدند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605550
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.