به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباس امینی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شاهرود که در محل فرمانداری این شهر برگزار شد ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: استفاده از کالای قاچاق سبب آسیب شدیدی به اقتصاد کشور می‌شود و لذا ضرورت دارد برای رونق اقتصادی و کمک به تولیدکننده داخل از ورود کالای قاچاق به کشور جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه قاچاق کالا سبب ضربه زدن به اقتصاد کشور می‌شود گفت: باید با جلوگیری از قاچاق کالا زمینه را برای تحقق شعار سال و همچنین رونق اقتصادی در کشور فراهم کرد و لذا در این راستا همه ما وظیفه‌داریم برای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری تلاش کرده و آن را عملیاتی کنیم.

امام‌جمعه شاهرود با بیان اینکه باید امسال تلاش شود در کشور اشتغال بیشتری ایجاد شود افزود: تولید و ایجاد اشتغال تنها به عهده سرمایه‌گذار نیست بلکه همه‌ی مردم باید در تحقق این شعار کمک کنند.

امینی با اشاره به‌ضرورت استفاده از کالای ایرانی خاطرنشان کرد: مردم باید با خرید کالا و محصولات ایرانی تولیدکننده داخلی را حمایت کنند و از این راه همه برای تحقق شعار سال گام بردارند.

وی با بیان اینکه باید زمینه را برای ایجاد تولید و اشتغال در کشور فراهم کرد افزود: ایجاد اشتغال تنها با ایجاد یک کارخانه و اشتغال تعدادی کارگر محقق نمی‌شود بلکه می‌توان با ایجاد مشاغل خانگی گام برای تحقق شعار سال برداشت.

امام‌جمعه شاهرود افزود: دولت نیز با جلوگیری از قاچاق کالا می‌تواند در تحقق این شعار کمک‌رسانی کند.

امینی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در کشور گفت: باید زمینه برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات حساس فراهم شود و مشارکت حداکثری مهم‌ترین اصل این انتخابات است.

وی افزود: در این راستا باید شاخص‌های اصلح اطلاع‌رسانی شود تا مردم اصلح و بهترین را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605407
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.