عباس اولیا سمیع روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد 15 مورد توسط فوریتهای پزشکی تحت مراقبت پیش بیمارستانی قرار گرفته و به مراکز تحصصی درمانی منتقل شدند.
وی اضافه کرد: 115 نفر از مصدومان با مراجعه مستقیم به مراکز درمانی تحت درمان قرار گرفتند که از این تعداد 16 تن بستری و به اتاق عمل اعزام شدند.
به گزارش ایرنا وی اضافه کرد: پنج تن از مصدومان ناشی از استفاده از مواد محترقه نیاز به جراحی و 11 نفر دیگر بستری شده اند.
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان همدان با ذکر اینکه بشتر آسیب دیدگان دانش آموز بودند اظهار کرد: 110 تن از مصدومان مرد و 20 تن از آنها زن هستند.
اولیا سمیع خاطرنشان کرد: سال گذشته 99 تن به علت استفاده از مواد محترقه و آتش زا مصدوم شدند که در سال 95 شمار مصدومان حدود 30 درصد افزایش داشته است.
وی بیان کرد: بیشترین تعداد مصدومان استان با 50 درصد مربوط به شهرستان همدان بوده است و شهرستانهای ملایر رزن در رتبه های بعدی قرار دارند.
وی تاکید کرد: بیشترین آسیب به ناحیه صورت از جمله چشم و پس از آن به دست ها وارد شده است.
وی ابراز امیدواری کرد: با مروری بر تجربیات تلخ چهارشنبه های پایان سال گذشته در سالهای آینده شاهد تدبر بیشتری در برگزاری این رسم به انحراف کشیده شده باشیم.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.