غلامرضا ترکمن شاهی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این حادثه شب گذشته در منطقه فلک الدین خرم آباد اتفاق افتاد.
وی افزود: بررسی های اولیه نشان داد جوانی 23 ساله با ساخت و انبار مواد محترقه و بی احتیاطی باعث انفجار منزل مسکونی و آسیب جدی در ناحیه چشم شده است.
ترکمن شاهی افزود: مصدوم برای طی مراحل درمانی به بیمارستان شهدای عشایر انتقال داده شد.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد یادآور شد: در راستای پویش همگانی نه به مواد محترقه و ترقه ، تعداد پنج هزار بروشور آموزشی توزیع شده که تعداد سه هزار نسخه از این بروشورها در مدارس و 2 هزار نسخه نیز در سطح شهر و میادین عمومی بین شهروندان توزیع شده است.
به گفته وی در همین راستا و به منظور آگاهی بخشی بیشتر به دانش آموزان برای پیشگیری از حوادث مرتبط با چهارشنبه آخر سال ، دانش آموزان یک مدرسه در خرم آباد، امروز 22 اسفند به کاشت تعداد 16 نهال به یاد 16 شهید آتش نشان در محوطه مدرسه می کارند.
وی همچنین گفت: دانش آموزان این مدرسه هزینه ای را که قصد خرید ترقه داشتند را جمع آوری و آن را صرف کمک به 30خانوار نیازمند می کنند.
چند روز قبل یعنی در هجدهم اسفند نیز در شهرستان الیگودرز بر اثر انفجار مواد محترقه 2 برادر 17 و 24 ساله به شدت مصدوم شدند که برادر کوچکتر بر اثر جراحت شدید در ناحیه صورت ، گردن و پارگی سیستم تنفسی بر اثر انفجار شدید در حین اعزام به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد جان خود را از دست داد.
1920/6060
خبرنگار:مهری دریکوند**انتشاردهنده: محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.