رسول منعم روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه حمایت از تولیدکنندگان داخلی اقلام ورزشی از برنامه ها و سیاست های دستگاه ورزش این استان است اظهار کرد: تمامی هیات های ورزشی استان همدان برای تامین نیازهای خود در قالب البسه و سایر اقلام ورزشی باید خرید از تولیدهای داخلی را در اولویت قرار دهند.
وی اضافه کرد: هم اینک کارگاه های تولید البسه ورزشی داخل کشور کیفیت های مطلوب و متنوع را به بازار عرضه می کنند و باید از این تولیدها که حاصل تلاش طراحان و تولیدکنندگان کشور است، استقبال کرد.
منعم با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی برنامه ریزی لازم را داشته است گفت: استقبال از تولیدهای داخلی موجب کمک به رونق اقتصادی کشور و جلوگیری از قاچاق کالا می شود.
وی افزود: سالانه هزینه قابل توجهی صرف خرید البسه ورزشی تیم های ورزشی می شود و به حل مشکل بیکاری نیز کمک شایانی خواهد کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان اظهار کرد: حمایت هر ایرانی از تولید داخلی موجب رونق هرچه بیشتر بخش تولید می شود ضمن اینکه زمینه صادرات را نیز مهیا می سازد.
وی با اشاره به اینکه ورزش یکی از مهمترین حوزه ها در خرید کالاهای ورزشی از جمله تجهیزات و البسه ورزشی است گفت: از تیم های ورزشی استان همدان می خواهیم نسبت به خرید تولیدهای داخلی اقدام کنند.
استان همدان دارای بیش از 60 هزار ورزشکار سازمان یافته و بیش از یکصد تیم ورزشی در قالب 50 رشته ورزشی است.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.