به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا با بیان این مطلب در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر نهاوند افزود: دشمن و بدخواهان نظام اسلامی همواره در دوران پس از انقلاب منتظر چنین فرصت هایی بوده اند تا از اختلاف ها و شکاف های بین مردم و مسئولان برای رسیدن به اهداف شوم خود نهایت بهره و استفاده لازم را ببرند.
وی در بخش دیگری گفت: نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی نشان دهنده این است که بهترین راه حل مشکلات اقتصادی کشور توجه به توانمندیهای داخلی است که خوشبختانه در سال جاری به آن خوب پرداخته شد.
وی اضافه کرد: مردم برای رونق تولید در داخل کشور سعی کنند از تولیدات داخلی که به لحاظ کیفی نیز با اجناس مشابه خارجی برابری می کنند استفاده نمایند.
امام جمعه نهاوند در بخشی دیگری طرح نقض حقوق بشر علیه جمهوری اسلامی را دسیسه تکراری آمریکا علیه کشورمان ذکر کرد و گفت: آمریکا برای به سازش کشاندن جمهوری اسلامی همواره نقشه های و دسیسه هایی را بر علیه ما طراحی میکند که نقض حقوق بشر از جمله آنها می باشد .
وی افزود: جای تعجب دارد که آمریکا و مجامع جهانی چگونه جنایات رژیمهای کودک کش صهیونیستی و آل سعود را در کشتار و به خاک و خون کشاندن مردم فلسطین و یمن نمی بیند اما به دلایل واهی ایران را متهم به نقض حقوق بشر می کند .
وی افزود: ترس آمریکا از نفوذ ایران در منطقه و بین کشورهای اسلامی است که کشورمان را به عنوان الگوی مقاومت تبدیل کرده است و این مساله برای آنان قابل تحمل نمی باشد .
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 190 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است .
7525/6993
خبرنگار : وحید سیفی* انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.