یادواره شهدای عملیات های خیبر و بدر و اولین سالگرد شهدای مدافع حرم شهیدان هاشم دهقانی نیا و علی آقایی در اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، در این یادواره سردار اسانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا با بیان اینکه در طول 38 سال گذشته شهدای بسیاری تقدیم اسلام و کشور کرده ایم، عنوان کرد: در هر زمان مردم ایران در دفاع از این مرز و بوم محکم و پا برجا ایستاده اند و اکنون خود را برای دفاع از حرمین شریف آماده می‌کنند و از هیچ تهدیدی واهمه ندارند.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در هر جبهه تابع ولایت فقیه بوده و هستند، افزود: امروز کشور ما نیازمند ولایت مداری و انقلاب گری و روحیه جهادی است و اگر بخواهیم شهیدان از ما راضی باشند باید انقلابی بمانیم.

سردار اسانلو بر حفظ روحیه انقلابی و جهادی با پرهیز از محافظه کاری تاکید کرد و گفت: ما همانند رهبرمان که فرمودند: من انقلابی ام" باید این فرهنگ را تداوم بخشید.

وی تصریح کرد: اگر روحیه جهادی و انقلابی خودمان را حفظ نکنیم ما نیز همچون کشورهای سوریه، عراق و یمن که دستخوش حوادث ناشی از تحمیل استکبار شده اند، خواهیم شد.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا تاکید کرد: راه رسیدن به آرمان های امام (ره) و شهیدان والامقام تنها و تنها داشتن روحیه جهادی و حفظ آن و پرهیز از اشرافیگری است.

در این مراسم ضمن مداحی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم از دو کتاب با عناوین " شهید غیرت" و" تاحرم" به ترتیب مربوط به زندگینامه شهدای والامقام مدافع حرم "هاشم دهقانی نیا" و" علی آقایی" رونمایی شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.