سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان امرورز(یکشنبه 12 تیر) اعلام کرد: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در این استان برای چهلمین روز متوالی صفر شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ این استان برای چهلمین روز متوالی صفر شد، گفت: آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع ویروس تاکنون سه هزار و ۳۴۰ نفر است.

به گزارش جماران، علیرضا توقیری روز یک‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۴ بیمار بستری مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان شناسایی شده است و در حال حاضر ۶۸ بیمار در بیمارستان های استان همدان بستری هستند.

وی اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۵ نفر بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: در حال حاضر شمار بیماران مبتلا به کرونا بستری در بخش مراقبت های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی استان ۲ نفر است.

به گفته وی، مجموع بیماران کرونایی شناسایی شده در استان همدان از ابتدای شیوع ویروس تاکنون ۱۴۴ هزار و ۷۳۰ نفر است.

توقیری درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۱۹۲ هزار و ۷۸۲ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.